TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Gitte
14-4-2012
|
8-10-2014 15:59:45
Ik ben bij Moderna in Schepdaal geweest en super tevreden over de service. Ze hebben Linea Rafaelli, maar ik denk niet dat ze Rembo Styling hebben.
|
|
Mich
4-7-2015
|
8-10-2014 18:32:31
Ik ben bij Maxim's Couture in Mechelen geweest, niet ver van Vlaams-Brabant. Ik heb alleen nog maar de eerste sessie gehad, het kiezen van een jurk, maar was wel echt tevreden! Het is nu natuurlijk nog afwachten hoe de verdere service zal verlopen, met pasbeurten enzo, maar ik heb er wel alle vertrouwen in. Heel goede verkoopster: geduldig, haalde precies uit de rekken wat mijn ding was, kon me helemaal geruststellen ondanks mijn toch wel grote onzekerheid. Intussen heb ik ook al een stukje stof van mijn jurk via de post ontvangen zodat ik precies weet wat de kleur en motief van m'n jurk is als ik schoenen etc. ga kiezen. Het is de enige bruidswinkel waar ik ben geweest dus kan niet vergelijken, maar ben echt wel tevreden!
En ze hebben er Rembo Styling en Linea Rafaelli :-)
Veel succes met de zoektocht! Ik had er op voorhand veel schrik voor, maar uiteindelijk werd het trouwjurken passen echt superleuk :-)
|
|
Jasmien
27-9-2014
|
8-10-2014 19:52:47
Ik had er eentje van Rembo Styling van bij Maxims couture in Aarschot. Zeer tevreden van alles!
|
|
eline
23-5-2015
|
9-10-2014 15:13:46
Bij Pierre-Yves is Aalst verkopen ze beide collecties en nog vele andere.
|
|
Jessie
14-8-2015
|
14-10-2014 13:05:16
Ok, super! Bedankt voor de tips! Wij trouwen in augustus 2015. Wanneer kan ik dan best een afspraak nemen denken jullie? Ik dacht zo in januari van volgend jaar te bellen. Dat is dan zo'n 7 maanden voor dé dag...
|
|
Mich
4-7-2015
|
14-10-2014 13:25:09
Wij trouwens in juli 2015 en ik ben einde september geweest. Dat was zeker nog ruim op tijd, maar ik was bang niks naar m'n zin te vinden en dat het een lange zoektocht zou worden. Bovendien geeft het mij mentale rust om dat toch al te kunnen schrappen van de to-do list ;-)
Zeven maanden denk ik dat in principe wel genoeg is, als je dan ook meteen eentje naar je zin vindt. Stel dat je nog naar andere winkel moet, kan het wel eens krap worden, denk ik.
Bel anders gewoon eens naar de winkel waar je naartoe wil gaan, en vraag het hen hoeveel op voorhand je best langskomt!
|
|
Jasmien
27-9-2014
|
20-10-2014 16:32:25
Als je nu gaat kan je nog van de twee collecties kiezen. Hoe later je gaat, hoe kleiner die kans wordt. De nieuwe collecties zijn nu in september uit gekomen in de winkels...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|