Terug naar overzicht
Heej , heb je misschien al eens gekeken bij outlet Eindhoven ? Alle jurken voor minder dan 900 euro en ik heb daar een mooi kleed gevonden groetjes
De meningen van anderen kunnen maar helpen, maar uiteindelijk moet je gewoon op zoek gaan naar inkels die jurken aanbieden die bij jouw stijl passen. En laat je vooral niet onder druk zetten door verkoopsters, je weet wel wanneer je dé jurk aan hebt.Welke winkels juist richting pronovias gaan moeten de andere bruidjes laten weten, waar ik ben geweest was het vooral ladbird :)
De meningen van anderen kunnen maar helpen, maar uiteindelijk moet je gewoon op zoek gaan naar inkels die jurken aanbieden die bij jouw stijl passen. En laat je vooral niet onder druk zetten door verkoopsters, je weet wel wanneer je dé jurk aan hebt.
Welke winkels juist richting pronovias gaan moeten de andere bruidjes laten weten, waar ik ben geweest was het vooral ladbird :)
Ik ga 12 dec na aalter conny en 13 dec naar ellen oostburg NL
Ik heb mijn pronovias jurk gekocht bij le chapeau in bree, super ontvangst, heel vriendelijk en behulpzaam! Niets was hen te veel!!!
Ik heb mijn jurk gekocht bij Koonings - hebben ook héél veel pronovias...
Leuk...iemand met dezelfde datum :-)Ik ga de eerste keer passen op 18oktober bij maxims couture in Mechelen...ik zie wel hoe het loopt, iedereen ervaart dat toch anders denkik :-)!
Ik heb mijn jurk ook gekocht bij Kooning. Zij waren een van de weinige die Ian Stuart hadden. Ik ben heel tevreden over hun service en ze hadden echt veel keus in verschillende merken. Ook zeer duidelijke site.Groetjes
Hallo Kimberley,Niet TE veel luisteren naar al die meningen over de winkels. Sommige zijn heel tevreden over een winkel, andere dan weer niet. Valt te zien met welke ingesteldheid je naar daar gaat. Ga gewoon naar de winkels waar jij naartoe wilt gaan. Valt het tegen? Dan ga je gewoon naar de volgende. Je zeker niet laten afschrikken door alles wat de mensen zeggen, je moet je eigen gevoel volgen en genieten van de pasmomenten. Die zijn nu eenmaal uniek en het niet waard om laten af te breken.Veel succes met de zoektocht!Groetjes,Annelies VandebonMarryniqueWeddingplanner/ceremoniemeestermarrynique@gmail.comhttps://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...