TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Barbara
24-3-2007
|
26-1-2007 8:44:56
Hallo!
Wij trouwen op 24 maart in de Eskimofabriek en ik kan het tot nu toe :o) zeer aanraden! Naar ons mening zelfs nog iets authentieker dan het Fabriekspand.
Manorhoeve: daar ben ik deze zomer naar een groot feest geweest met traiteur diner privé: was ook super in orde, enigste nadeel misschien is dat de zolder waar de receptie doorging ongelofelijk warm was.
Fabriekspand: al een paar trouws meegemaakt en elke keer ongelofelijk in orde, een aanrader.
Veel succes met je zoektocht!
Groetjes,
Barbara
|
|
fien
22-6-2007
|
27-1-2007 9:44:27
hallo, villa alba in kortrijk is gesloten en was meer een rendez vous plaats!!!!
|
|
sophie
15-3-2008
|
27-1-2007 15:13:51
villa alba heet nu ksanadoe, gisteren geweest. Zou ik NOOIT een feest geven. Geen klassevolle zaal en in september zou hij een nieuwe zaal starten die in december al af zou zijn. Wie gelooft dat nu? Een echte afrader.
|
|
sophie
15-3-2008
|
27-1-2007 15:20:20
Aan de bruid van 24 maart; ten eerste proficiat, werken jullie met Leconte? Tevreden? Vandaag ben ik naar de eskimofabriek geweest. Er zit wel iets in. Maar ik denk dat het nogel veel ga kosten. Jullie moeten ook zorgen voor verwarming, stoelen, tafels, versiering, licht,... ? Ik kan wel zeggen dat Leconte een goede naam heeft en dit zeker en vast in orde zal doen indien jullie met hen werken.
|
|
Barbara
24-3-2007
|
29-1-2007 10:35:58
Hoi Sophie,
Wij werken inderdaad met Leconte, leuk om te horen dat je der zo positief over bent. Wat de kosten betreft, in het fabriekspand moet je ook voor alles zorgen, je huurt enkel de ruimte eigenlijk hé. Wij hebben alles op voorhand eens vergeleken met een traditionele zaal à la Klokhof in Kortrijk (k weet niet of je die kent?) en het is inderdaad wel een beetje duurder maar zeker niet overdreven. Wat ook nog een een leuke zaal was en al heel veel positiefs over gehoord is Ter Eeste in Roeselare. Groetjes,
Barbara
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|