Terug naar overzicht
Al eens gekeken op de site van Ladybird zelf??daar staan al de winkels op waar ze Ladybird verkopen.
Bij E&R Wedding in Beverlo
Couture Ann in Aalst! Ik ben daar gisteren geweest & heb m'n kleed daar gevonden! Ik was ook zot van dat merk & het is uiteindelijk iets dat van stijl ongeveer hetzelfde is, maar van ander merk geworden! Ze hebben daar prachtige kleedjes! Zeer vriendelijke madam en ze zegt ook wat ze denkt! (niet onbelangrijk, want was nog ergens anders geweest en die zei dat alles mooi was...) Echt genoten van een middagje passen! :-) Succes!
Bij elena in Deinze daar komt mijn ladybird vandaan maar miss iets ver voor jou.
Volgens mij verkopen ze dit merk ook in het Bruidsparadijs in Merksem! Groetjes
Cermo in Zoersel!!! Aanrader daar!!! :-)
Ariane Sint Truiden
Hallo Karen,Inderdaad in het Bruidsparadijs in Merksem wordt Ladybird verkocht. Een kennis van mij heeft haar jurk van Ladybird daar gekocht en was er zéér tevreden over.Groetjes,Annelies VandebonMarryniqueWeddingplanner/ceremoniemeestermarrynique@gmail.comhttps://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...
Halloik ben dit weekend kleedjes gaan passen in Ieper bij Els Lucienne. Beetje ver natuurlijk. Als je ervaringen vraagt met de jurken. Niet voor gevoelige dames. De bovenstukken zijn vaak voorzien van kant en parels en bij mij irriteerde dit supersnel aan de oksels en onderkant van mijn bovenarmen. Denkend dat je er een hele dag mee moet rondlopen is het misschien toch aangewezen iets te kiezen die niet alleen mooi is maar ook aangenaam is om te dragen. Natuurlijk heeft niet iedereen hetzelfde probleem als ik. Lady Bird heeft een zeer mooie collectie :)
Hallo
ik ben dit weekend kleedjes gaan passen in Ieper bij Els Lucienne. Beetje ver natuurlijk. Als je ervaringen vraagt met de jurken. Niet voor gevoelige dames. De bovenstukken zijn vaak voorzien van kant en parels en bij mij irriteerde dit supersnel aan de oksels en onderkant van mijn bovenarmen. Denkend dat je er een hele dag mee moet rondlopen is het misschien toch aangewezen iets te kiezen die niet alleen mooi is maar ook aangenaam is om te dragen. Natuurlijk heeft niet iedereen hetzelfde probleem als ik. Lady Bird heeft een zeer mooie collectie :)