Terug naar overzicht
Hey leuk!Ik moet dringend een afspraak maken bij couture ann aangezien ik helemaal weg ben van het merk ladybird ben ik het beste in deze winkel denk ik,heb geen zin om super ver te rijden ;-)Maar ik zie er zooooo tegen op,waarom? Dat weet ik zelf niet,ben denk ik wat bang om een bruidswinkel binnen te stappen onbegrijpelijk ik weet het. Maar na jou positieve reactie...... Je hebt me het duwtje gegeven dat ik nodig had :-D Bedankt en nog eens proficiat met je jurkGrtjes Sofie
Je voelt je direct op je gemak bij haar! Ladybird was ook mijn favoriet merk, maar uiteindelijk is het toch een ander merk geworden, ook een kleed dat ik niet had geselecteerd. :-) Als je even aan het passen bent, dan weet zij goed wat je smaak is en kiest ze andere kleedjes! Je zal ook jouw droomjurk vinden! Veel succes! :-)
Oooo. Kim ik zie het nu pas wij trouwen de zelfde dag hihi leuk!Wij trouwen in Aalst, jullie?
Ik wou toch eventjes reageren... :pik had echt negatieve commentaar gehoord van Couture Ann.Op dringerig, bitcherig.Ben toch geweest dit weekend en ik moet zeggen... voelde me nergens zo op m'n gemak als daar!heb dan ook mn droomjurk vn Ladybird gevonden ;-)ps : ik trouw ook op 27/06 in Aalst! :D