Terug naar overzicht
http://infinity.be/dj/sandy/ kan je ongetwijfeld meer over Ten Stuyver vertellen want hij is van Oostende. Dit weekend is hij wel actief op de huwelijksbeurs te Brugge met ons ander team Dj's on the road. Timing hangt van zoveel af. Is er een grote groep genodigden? Ben je een perfectioniste?
Ik was daar eens als gast en het was lekker van eten en goed.Groetjes
max 50personen, en we willen gewoon een leuk feest met vrienden en familie. Ik ga de beurs eens bezoeken!
Goed idee Nancy. Vraag op de stand van 'Dj's on the road' gerust eens na bij Sandy.
Mijn vriend zijn 2 zussen zijn daar getrouwd, hebben beiden de mooiste dag van hun leven daar gehad. Ik ga daar al van mijn 5j voor de danslessen en ik zou er zeker mijn trouw ook doen maar vermits mijn vriendje eens iets anders wil dan zen zusjes kiezen we voor een andere zaal, ik kan je alleen maar positieve dingen over vertellen, de uitbaters zijn erg professioneel en zullen er zeker voor zorgen dat jullie de dag van jullie leven zullen krijgen x veel plezier met de voorbereidingen
bedankt Stephanie, we hebben ondertussen de zaal ten stuyver vastgelegd :) Superblij
goeie keuze hoor !!! veel plezier met de verdere voorbereidingen !