Terug naar overzicht
Hallo,
Weet er iemand waar ik leuke huwelijkskaarsen kan vinden aan een niet te dure prijs? Tips welkom!
Groetjes!
Kaarskesprocessie in lummenGroetjes
Timigrie in vladslo.
Ik volg... iemand adresjes oost vlaanderen??
wij hebben de onze besteld bij de dekaarsengieterij.be, veel keuze, en heel content van!
Heb bij de geboorte van kids ook een kaars laten maken voor mijn grootouders met de naam,uur,gewicht op van onze jongens Heb deze besteld bij doopsuiker winkel,en bij de paters van Affligem kan je deze ook laten maken deze zijn wel traditioneel,bij confiserie winkel kan je kiezen als ik me niet vergis Grtjes Sofie
www.doopkaars.be is in oost-Vlaanderen
Bedankt voor de tips :-)
Hallo,In Mechelen is er in een zijstraat van de Ijzerenleen (dat straatje komt uit op de Bruul) een winkeltje waar je hele mooie kaarsen kan kopen en helemaal niet duur!Het winkeltje noemt Candle & Co en het straatje is de Borzestraat.Zeker de moeite om eens langs te gaan.Groetjes,Annelies VandebonMarryniqueWeddingplanner/ceremoniemeestermarrynique@gmail.comhttps://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...
Bedankt leen
de onze komt van www.kaarsen-sente.be , niet ver van Leuven.
De onze kwam van bij Figaro in Sint-Niklaas
Wij hebben die laten ontwerpen in de abdij van Dendermonde.Duurde ongeveer een weekje.Je kon zelf je vorm kiezen en ook wat er op stond natuurlijk.Groetjes
Ik heb ondertussen eentje laten maken :-)