Terug naar overzicht
hoi Mich, ik heb een paar maand terug een huwelijksreportage gehad in een lokale parochiezaal die helemaal was omgetoverd door een bedrijf dat niets anders doet dan zoiets.foto's van deze trouw vindt je terug via volgende link:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.7689983664756... website van het bedrijf : www.weddingcreations.be en facebookpagina: https://www.facebook.com/Weddingcreations.be?fref=ts succes met jullie zoektocht, mvg, Marcwww.m-pictures.be
De wanden kun je met doeken en bijbehorende plaatssystemen veranderen of decoreren. Deze kun je huren bij 'dj verhuur geluid licht 'bedrijven. Plaats dan op regelmatige afstanden, ledlichten op de grond naar het plafond gericht, Google naar 'uplighting'. Mvg www.discovideo.be
ja kan behoorlijk wat ideeen opdoen via www.pinterest.com gewoon intikken wat je zoekt en je komt een heleboel tegen , maak er een bord van en je kan er ten allen tijde naar terugkeren en bekijken wat je waar gevonden hebt, veel veel veeeeel succes alvast ! grtjs
ook met verlichting kan je veel sfeer maken, huur bv. enkele spots voor op de grond en laat ze in de lucht schijnen op een paar strategische plaatsen! niet duur en heel snel klaar 😄
Heel hard bedankt voor jullie reacties!Via Pinterest heb ik inderdaad al erg veel ideeën opgedaan, en jawel, mijn eigen verborgen bord gemaakt om de interessante dingen die ik tegenkom, te bewaren :-)Nu is het nog een kwestie van uit al die ideeën te gaan filteren wat het wordt en die dan tot uitvoering te brengen!Marc, die tip over Wedding Creations was zéér nuttig! Ik denk dat dat exact het bedrijf is waarnaar ik op zoek ben! Ik heb ze alvast gecontacteerd om eens de verschillende mogelijkheden te bekijken!
Graag gedaan Mich, het koppel van dit huwelijk was zéér content over de aangeboden service van deze mensen.Naast de zaalversiering, was het vuurwerk en de laaghangende "mist" tijdens de openingsdans ook prachtig .mvg, Marcwww.m-pictures.be
Wedding Creations heb ik al tweemaal gemaild, maar ik krijg helaas geen reactie... Dat maakt voor mij de betrouwbaarheid ook al wel een pak minder... Heeft er iemand nog andere suggesties?
hoi Mich, ik heb de mensen van Wedding Creationss gecontacteerd via hun facebookpagina, en blijkbaar hebben ze problemen (gehad) met hun email server.Indien je nog interesse zou hebben, mag je mailen naar La_rossi@hotmail.be (persoonlijk emailadres)mvg, Marcwww.m-pictures.be
Oh, bedankt Marc! Dan probeer ik het nog eens op die manier :-)
Eej , hoe staat het met de versiering van de zaal? Wij hebben een parochiezaal en we zouden deze graag wat opfleuren en inderdaad bij weddingcreations hebben ze exact wat ik wil. grtz
Eej , hoe staat het met de versiering van de zaal? Wij hebben een parochiezaal en we zouden deze graag wat opfleuren en inderdaad bij weddingcreations hebben ze exact wat ik wil.
grtz