Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

plafond- en wanddecoratie

11-10-2014 9:30:50
Dag iedereen,

Bij de keuze van onze zaal primeerde het praktische: dicht bij huis dus makkelijk bereikbaar voor de gasten, voldoende parking, groot genoeg, en voornamelijk toegankelijk voor mindervaliden aangezien een van onze allerbelangrijkste gasten in een rolstoel zit.
Praktisch is onze zaal dus zeker en vast, maar qua sfeer en gezelligheid scoort ze wel zeer laag. Daarom ben ik al druk op zoek naar manieren om deze aan te kleden. Ik heb al heel wat ideetjes en er zal veel eigenhandig knutselwerk aan te pas komen, maar om het lelijke plafond en muren wat weg te werken, is toch een drastische aanpak nodig.
ik vind zo'n draperieën aan het plafond erg mooi, en denk dat je daarmee zelfs de meest ongezellige zaal erg feestelijk kunt maken! Ook voor de muren zou ik graag draperieën hebben.
Kent er iemand bedrijven die zoiets doen? Mijn internetzoektocht levert niet veel op! Eventueel wil ik het ook wel zelf doen, maar ik weet niet in hoeverre dat haalbaar is. Bovendien denk ik dat het misschien al goedkoper uitkomt om zoiets te laten doen door een bedrijf, dan dat ik al die meters stof zelf moet gaan kopen.

Mich
4-7-2015
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1098

Marc

Meld misbruik11-10-2014 9:45:49

hoi Mich,

ik heb een paar maand terug een huwelijksreportage gehad in een lokale parochiezaal die helemaal was omgetoverd door een bedrijf dat niets anders doet dan zoiets.
foto's van deze trouw vindt je terug via volgende link:
website van het bedrijf : www.weddingcreations.be
succes met jullie zoektocht,
mvg, Marc

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik11-10-2014 12:51:49

De wanden kun je met doeken en bijbehorende plaatssystemen veranderen of decoreren. Deze kun je huren bij 'dj verhuur geluid licht 'bedrijven. Plaats dan op regelmatige afstanden, ledlichten op de grond naar het plafond gericht, Google naar 'uplighting'. Mvg www.discovideo.be

lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik11-10-2014 13:49:56

ja kan behoorlijk wat ideeen opdoen via www.pinterest.com gewoon intikken wat je zoekt en je komt een heleboel tegen , maak er een bord van en je kan er ten allen tijde naar terugkeren en bekijken wat je waar gevonden hebt, veel veel veeeeel succes alvast ! grtjs

Kristi
8-10-2016
 Meld misbruik11-10-2014 13:59:17

ook met verlichting kan je veel sfeer maken, huur bv. enkele spots voor op de grond en laat ze in de lucht schijnen op een paar strategische plaatsen! niet duur en heel snel klaar 😄

Mich
4-7-2015
 Meld misbruik11-10-2014 16:27:06

Heel hard bedankt voor jullie reacties!

Via Pinterest heb ik inderdaad al erg veel ideeën opgedaan, en jawel, mijn eigen verborgen bord gemaakt om de interessante dingen die ik tegenkom, te bewaren :-)
Nu is het nog een kwestie van uit al die ideeën te gaan filteren wat het wordt en die dan tot uitvoering te brengen!

Marc, die tip over Wedding Creations was zéér nuttig! Ik denk dat dat exact het bedrijf is waarnaar ik op zoek ben! Ik heb ze alvast gecontacteerd om eens de verschillende mogelijkheden te bekijken!

Marc

Meld misbruik11-10-2014 17:41:10

Graag gedaan Mich,

het koppel van dit huwelijk was zéér content over de aangeboden service van deze mensen.
Naast de zaalversiering, was het vuurwerk en de laaghangende "mist" tijdens de openingsdans ook prachtig .
mvg, Marc

Mich
4-7-2015
 Meld misbruik29-10-2014 22:23:05

Wedding Creations heb ik al tweemaal gemaild, maar ik krijg helaas geen reactie... Dat maakt voor mij de betrouwbaarheid ook al wel een pak minder...

Heeft er iemand nog andere suggesties?

Marc

Meld misbruik30-10-2014 11:52:58

hoi Mich,

ik heb de mensen van Wedding Creationss gecontacteerd via hun facebookpagina, en blijkbaar hebben ze problemen (gehad) met hun email server.
Indien je nog interesse zou hebben, mag je mailen naar La_rossi@hotmail.be (persoonlijk emailadres)
mvg, Marc

Mich
4-7-2015
 Meld misbruik31-10-2014 0:49:44

Oh, bedankt Marc! Dan probeer ik het nog eens op die manier :-)

Marijke
19-9-2015
 Meld misbruik22-1-2015 20:11:43

Eej , hoe staat het met de versiering van de zaal? Wij hebben een parochiezaal en we zouden deze graag wat opfleuren en inderdaad bij weddingcreations hebben ze exact wat ik wil.

grtz

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...