Terug naar overzicht
---
Hi,Misschien bij Ava? Of anders moet je eens informeren bij een drukkerij in de buurt. Groetjes,Véro
Hoi JessyVanwaar ben je?Ik weet een hobbywinkel waar ze dit normaal hebben... Het is wel aan de kust (De Haan).GroetjesVeroniek20 07 2007
Hey,Ik ben uit Oost-Vlaanderen, het Waasland.Ben al in Ava geweest en daar verkpen ze het niet meer omdat het te weinig verkocht!Jessy30/06/2007
Ava papierwaren heeft het zeker, maar bij hobbywinkels kan je het ook verkrijgen. De Club boekhandel heeft ook een rayon staan met papier in alle soorten, kleuren en gewichten...
Heb al eens horen vertellen van een drukker uit het Zedelgemse (of was het in Loppem, een deelgemeente ervan, ik weet het niet meer) die samenwerkt met een beschutte werkplaats om het handgeschept papier te laten maken. De prijs zou hierdoor goed meevallen.
Ik heb dit papier gekocht bij een hobby winkel in mijn eigenwoonplaats. Maar het in van het merk olino paperworks. Op hun site kun je vragen waar dit dicht bij jou te koop is. Ook kun je het bestellen via internet via, www.papier-royaal.nl Zij hebben ook enveloppen!! (zie indiaans papier)Erg mooi.Groetjes Silvia