Terug naar overzicht
Hej,Op dinsdag heb ik daar een afspraak en heb al heel veel positieve dingen gehoord.Xxx maria
Martinus is zeker ok op alle vlakken. De dj is vrij te kiezen door jullie. Mvg
Hey,Deze zomer ben ik in Domein Martinus getrouwd. We hadden een receptie en avondfeest. De zaal wordt meestal door henzelf aangekleed. Mooie grote kandelaars op alle tafels, alsook bloemstukken. Zelf kan je hier ook nog een beetje beslissen. Ons themakleur was paars, dus er waren wat paarse elementen in de zaal aangebracht.Qua eten is het zeker prima in orde. Receptie heel uitgebreid en verzorgd. Alle gasten waren laaiend enthousiast.Ook op het avondfeest was het eten tip top in orde. Hoofdgerecht kwamen ze na het serveren nogmaals aanbieden. Je zal zeker genoeg gegeten hebben en het was super lekker.We hadden wel een proefdiner gedaan in het voorjaar om zo de keuken al een beetje te leren kennen.De bediening is heel professioneel. Niets was te veel, steeds met een glimlach.Dj hebben wij vrij gekozen.Kortom, wij vinden het zeker een aanrader. Goed georganiseerd, steeds bereid op vragen te antwoorden, je hebt zelf nog wat inbreng, gratis overnachting voor het huwelijkspaar, verzorgde keuken,...
Hey,Deze zomer ben ik in Domein Martinus getrouwd. We hadden een receptie en avondfeest. De zaal wordt meestal door henzelf aangekleed. Mooie grote kandelaars op alle tafels, alsook bloemstukken. Zelf kan je hier ook nog een beetje beslissen. Ons themakleur was paars, dus er waren wat paarse elementen in de zaal aangebracht.
Qua eten is het zeker prima in orde. Receptie heel uitgebreid en verzorgd. Alle gasten waren laaiend enthousiast.Ook op het avondfeest was het eten tip top in orde. Hoofdgerecht kwamen ze na het serveren nogmaals aanbieden. Je zal zeker genoeg gegeten hebben en het was super lekker.We hadden wel een proefdiner gedaan in het voorjaar om zo de keuken al een beetje te leren kennen.
De bediening is heel professioneel. Niets was te veel, steeds met een glimlach.
Dj hebben wij vrij gekozen.
Kortom, wij vinden het zeker een aanrader. Goed georganiseerd, steeds bereid op vragen te antwoorden, je hebt zelf nog wat inbreng, gratis overnachting voor het huwelijkspaar, verzorgde keuken,...
Ik kan me alleen maar aansluiten bij Cote! Ik had het niet beter kunnen verwoorden :-).Wij hadden ook de kleur paars als themakleur en ik heb zelf paarse kaarsen mogen aanvoeren en die hebben ze uiteindelijk gebruikt. Hierdoor hebben ze hun bloemen aan de kandelaars ook een beetje aangepast.Verder had ik heel veel extra decoratie voorzien en dit hebben ze allemaal mooi geschikt en op de juiste plaats gezet.Wij hebben geen proefdiner op voorhand gedaan. Ik heb er reeds trouwfeesten en communiefeesten meegemaakt en wist dus dat de bediening en eten zeer verzorgd was.We hebben niets dan lovende commentaren over receptie (meer dan voldoende hapjes, zeer vlotte bediening, als trouwkoppel ook fantastisch goed ontvangen en bediend) alsook het avondfeest (bediening tafel e.d.)We hebben zelf onze DJ gekozen. Hier kan ik je DJ Hans (Hans Buyens, vroegere huisdj van Café Local-pré soirée) aanraden. Onze gasten kwamen ALLEMAAL van hun stoel (dit had ik nog nooit gezien) en bleven ook op de dansvloer staan.Dus ik zou zeggen : "niet twijfelen, gewoon Domein Martinus boeken" !