Nu Online
Momenteel zijn er 695 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips/draaiboek om chaos en stress te vermijden :)

12-10-2014 13:56:08
Hey allemaal,

onze dag wordt superdruk (zoals bij de meesten waarschijnlijk :) ), wettelijke trouw om 10 u 30, dan een eerste receptie, dan foto's, kerkelijke trouw om 16 u en om 18 u tweede receptie en feest. Dit is de "grove" planning, maar ervoor/tussendoor moeten nog zooooveel kleine dingen geregeld worden (versiering huis, kerk, zaal, gemeentehuis, vertrek en aankomst vervoer, opstelling bruidskindjes en suite, uitdelen misboekjes, en ik kan zo nog een tijdje doorgaan). We dachten aan vrienden te vragen om ons hierbij te helpen, zodat het niet één grote chaos wordt. Hiervoor zouden we een draaiboek willen maken, met alle kleine details + timing, om te vermijden dat er iets zou mislopen of we iets zouden vergeten. Het zou enorm helpen moesten jullie tips kunnen geven hoe je hier juist aan begint, wat we zeker niet mogen vergeten,.... Voorbeeldjes zijn ook zeer welkom!

Dikke merci!

sarah
25-7-2015
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 626

Kim
19-7-2014
 Meld misbruik12-10-2014 14:15:24

Mijn schoonmoeder en man zijn de avond voor de trouw de bloemen in de kerk gaan plaatsen, we hadden geluk dat er geen begrafenis was op de ochtend van onze trouw. Een vriendin van mij heeft dan vlak voor de mis de kaarsen aangestoken en nog een paar extra linten gehangen. De misboekjes lagen klaar aan de ingang van de kerk, dus de mensen konden er zelf een nemen. De opstelling van suite werd bij ons door de ceremoniemeester gedaan. Maar als je er geen hebt zoek je gewoon op hoe dat moet en brief je al de mensen van de suite op voorhand, zodat iedereen al weet waar hij moet staan. Na de mis hebben enkele neven en nichten de bloemen opgeruimd in de kerk.

Wij hadden ook een zeer strakke timing. We hebben voor alles wel ruim gerekend (10 min kwartier extra), zodat we niet moesten stressen. Uiteindelijk is er niets misgelopen. Maar achteraf bekeken was dat mede door de ruime berekening.

Niet te veel stressen, uiteindelijk valt alles in zijn plooi :) Succes!

Kathelijne
11-10-2014
 Meld misbruik12-10-2014 22:12:26

inderdaad ruim berekenen op timing! het gebeurt snel dat er iets uitloopt, en dan kom je niet in de problemen achteraf

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...