Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb er geen ervaring mee (wacht nog steeds op de vraag ;-) )Maar een vriendin van mij heeft daar haar kleed gekocht.Een heel mooi kleed, maar ze was niet content van de service die ze daar kreeg. Ze zou er nooit meer gaan.Groetjes
Ik ben er gaan passen, mooie jurken, maar ik was ook niet echt kapot van de service. De verkoopster trok de jurken zo hard heen en weer over de rails van de rekken dat één baar van een rek het begaf en naar beneden zakte. Ze sprak me ook steeds aan met 'meidje' of 'meisje' ofzoiets, 'k vond het ongepast voor iemand die je niet kende. Ik had het niet graag, en dat had ze moeten aanvoelen. Is al een jaar of twee geleden, herinner het me niet meer zo exact, maar wel dat ik er geen fijn gevoel bij had... Er was toen wel nog een andere verkoopster aan het werk, en die leek me wel een discretere stijl te hanteren.
Ik heb er mijn kleed besteld. Op een vrijdag gebeld of er de dag erna nog ruimte was om te komen passen aangezien mijn ouders in het buitenland wonen en we in de geplande winkels "het kleed" nog niet gevonden hadden. Dit was geen enkel probleem. Vriendelijke ontvangst, vriendelijke verkoopster. Ze zocht een goeie middenweg tussen wat ik in gedachten had en wat zij het meest flatterend vond. Zeker niet opdringerig. Eerste pasbeurt is gepand op 15 november.
En hoe zijn de prijzen daaar?
Gewoon gemiddelde prijzen voor de merken die ze verkopen. Niet duurder of goedkoper dan elders. Mijn kleed incl. verstelling en een op maat gemaakt jasje kwam uit op +/- 1500 euro
ben er ooit geweest voor mijn trouwkostuum. Ze hadden niet wat ik zocht dus probeerden ze me maar wat anders op te dringen. voor mij een no go