TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
22-8-2015
|
13-10-2014 15:45:35
Hey Mich,
Hebben je vriendinnen geen foto van je gemaakt toen je aan het passen was? Misschien dat je daarmee wel het goede gevoel kan terug krijgen.
Het feit ook dat zowel jij als je vriendinnen je mooi vonden in die jurk, zal wel willen zeggen dat het echt een goede keuze is. Als je echt twijfelt, kan je misschien eens teruggaan met familie of vrienden om de jurk nog eens aan te doen, en hun meningen ook nog eens vragen?
Positief blijven :)
|
|
Mich
4-7-2015
|
13-10-2014 16:05:08
Hey Inge
Bedankt voor je reactie! Ik heb een foto van hét kleed (ergens ver weg zodat m'n verloofde er niet toevallig op stuit!) maar als ik die nu zie, word ik net onzeker... Dan begin ik net te twijfelen of mijn armen nu niet te dik zijn, dat het toch wel maar heel simpeltjes is. Dan liet ik die een paar dagen geleden ook aan mijn mama zien, en was zij ook niet al te enthousiast, en vooral dat bracht mij aan het twijfelen. Mijn vriendinnen verzekeren mij dat het echt supermooi is, en toen ik thuis kwam van de winkel liep ik helemaal in de wolken te huppelen over mijn kleed, dat mijn vriend ook al zei "als je het zo goed vindt, loop je te stralen en zie je er sowieso fantastisch uit".
Ik voel me er nu gewoon niet meer zo stralend over, en de volgende pasbeurt is pas einde maart, da's nog superlang... :-(
|
|
Annemie
30-8-2014
|
13-10-2014 16:39:44
Michke,
Ik ken je een beetje he. Die onzekerheid is echt voor niets nodig, toch zeker niet wat je lichaam betreft! De onzekerheid omtrent je kleed, dat kent elke bruid. Ik heb ook zo vaak getwijfeld of ik wel het juiste kleed had. Maar mijn voordeel is dat ik net door naar de foto te kijken (weliswaar vh model dat het kleed aanhad op internet) overtuigd was dat dit een super mooi kleed was. Als ik jou was Mich, dan zou ik samen met je mama es terug gaan naar de winkel en het kleed passen. Als je mama overtuigd is dan, ga jij misschien ook geruster zijn. Is je mama niet overtuigd dan kun je alsnog kijken of of je dan mss voor iets anders gaat en of de aankoop nog kan geannuleerd worden (voorschot ga je wel kwijt zijn, tenzij je in de zelfde winkel iets koopt). Wacht daar niet te lang mee, want dan wordt het moeilijker om een aankoop te annuleren. En het is niet omdat je pas in maart eerste pasbeurt hebt, dat jij niet eerder je kleed weer kunt passen he. Die bruidswinkels kennen maar al te goed hun bruidjes!
|
|
Mich
4-7-2015
|
13-10-2014 17:08:58
Oh Annemie,
Jij hangt hier ook rond! Superblij vanuit die hoek ook wat feedback te krijgen!
Op zich is dit niet onverwacht... ik had het eerder vreemd gevonden als ik achteraf geen twijfels zou krijgen over dat kleed en vooral IK in dat kleed! De foto's van het model met mijn kleed kunnen mij niet echt overtuigen, dan denk ik vooral dat dat model veel slanker en mooier is, dus ja, natuurlijk dat't bij haar wel supermooi is! Nochtans, toen ik mijn kleed net gekozen had, vond ik dat niet. Toen was ik ervan overtuigd dat ik veel mooier was in dat kleed dan het model op de site (dat ik uiteraard op voorhand ook al gezien had en toen maar niks vond, maar met dat kleed aan vond ik het wél mooi).
Misschien is' t wel een goed plan nog eens terug te keren met mijn mama. Zij gaat nu mee verder de zoektocht naar schoenen, juwelen, lingerie, boeket,... doen. Dan is' t niet slecht dat ze mij ook 's "live" in dat kleed ziet :-)
Heel hard bedankt voor je inbreng, Annemie!
|
|
kim
15-5-2015
|
13-10-2014 20:16:00
beste mich, als ik jouw berichtjes zo lees, ervaar ik echt super veel onzelfzekerheid over jezelf en jouw lichaam. geloof me als ik je zeg dat ik weet hoe je je voelt. ikzelf ben heel onzeker als het over mijn lichaam gaat en ook de nodige twijfels gehad over mijn jurk. Ik zou ook zeker even terug gaan naar de winkel samen met je mama en de jurk nog eens aantrekken. Je vond het mooi toen je het aanhad, dus hoef je niet te twijfelen!! denk je toch dat je kleed nog te simpel,/eenvoudig is dan zijn daar gemakkelijke oplossingen voor. Vraag bv aan de winkel of ze er eventueel een gekleurde band, of accent kunnen opnaaien. Ga voor een opvallende sluier, enz. Denk er aan dat je op de dag van je trouw helemaal opgetut bent. Je haren en make-up zijn gedaan. Je hebt bloemen. eventueel voor gekleurde schoenen gaan en opvallende juwelen.Je zal zien dat je twijfels helemaal niet nodig zijn. groetjes
|
|
Annelies
27-8-2011
|
14-10-2014 6:59:13
Hallo Mich, Volg hierin je buikgevoel. Als je precies niet 100% zeker bent kun je misschien best even terug gaan. Dan kan je nog wat andere jurken passen die wat sprookjesachtiger zijn, maar zeker ook je eigen jurk nog eens proberen. Dan kan je zien wat je het beste vindt. Denk er aan dat je trouwdag een heel speciale dag is en dat je er dan echt moet kunnen staan en stralen. En dat gaat enkel et dé jurk. Gewoon je eigen intuïtie volgen en er voor gaan. Komaan, je kunt dit, ik geloof in je ;-) Groetjes, Annelies Vandebon Marrynique Weddingplanner/ceremoniemeester marrynique@gmail.com https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|