Nu Online
Momenteel zijn er 494 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes

17-10-2014 15:30:56
Hoi allemaal,

Ik wou eens horen hoeveel bruidskindjes jullie hebben? Wij hebben sowieso al gekozen voor het dochtertje van mijn toekomstige zijn broer. Zij zal dan 6.5 jaar zijn. Dit hebben we al gevraagd, en ze was heel enthousiast (ben ook haar favoriete tante :D). Mijn schoonouders hebben ook direct gezegd dat zij het kleedje voor haar zullen betalen (hebben hier niet zelf om gevraagd).
Nu heb ik al vanaf dat we verloofd zijn het idee om ook de 2 zoontjes van mijn nicht te vragen (die zullen dan 4 en 2.5 zijn) - zo hebben we ook jongetjes en ook iemand van mijn kant, maar mijn toekomstige vond dit nooit nodig, 1 kindje is genoeg. Heb mij hier dan ook bij neergelegd, en verder niets mee gedaan (al is het in mijn hoofd blijven spelen).

Nu was ik vorige week in een winkel voor trouwjurken en daar hadden ze ook kleren voor bruidskindjes. Keischattige jurkjes voor meisjes (was direct verkocht), maar ook superschattige kostuumpjes voor jongetjes. En zo is het idee van bruidsjongetjes terug boven gekomen. Heb dit nog eens met mijn verloofde besproken, en hij blijft dit niet belangrijk vinden maar hij zei dat als ik dat graag wil, we dat dan wel doen. Maar ik wil hem natuurlijk niets opleggen.
Probleempuntje dat ik ook zie is dat de kindjes elkaar niet kennen, en allemaal nogal verlegen zijn. En voor de jongetjes zullen wij ook de kleren moeten betalen.

Daarom mijn vraag, hoeveel bruidskindjes hebben jullie, wie en kennen ze elkaar?

Merci!

An
27-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1304

Lore
25-4-2015
 Meld misbruik17-10-2014 18:10:35

Hallo!

Wij zullen 3 bruidskindjes hebben. Twee jongens & een meisje. 1 jongen en meisje zijn broer (op moment van trouw 3jaar) en zus (5jaar). Deze kindjes zijn familie van mijn verloofde zijn kant. Hij is peter van de jongen van 3 jaar.
De andere jongen is het kindje van mijn nicht (2j). Ik wou ook graag kindjes van beide families. Het lijkt me ook wel een mooi zicht om aan het meisje haar zijde twee jongens te hebben.

Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik17-10-2014 19:00:08

Ik had er geen. Omdat wij enkel voor de wet trouwden en ik het voor een kwartier op 't stadhuis niet de moeite vonden.

Maar als jij er sowieso al 1 hebt langs zijn kant en er zijn nog 2 kandidaten aan jouw kant zou ik er eventueel wel voor gaan.
Ik zou als er dan toch een bruidskindjes bij zijn precies ook graag hebben dat er ééntje "van mijn kant" bij is.

Ik had hier overigens ook 3 liefhebbers / kanshebbers als we op zoek waren gegaan ;). Mijn beste vriendin annex getuige heeft het ook letterlijk uitgesproken tegen mij dat ze wel een bruidsmeisje had als we dat wilden (haar dochter van 5). Maar ze snapte ook mijn standpunt.

Overigens ... Uiteindelijk staat het meisje bij de foto op de trap van 't stadhuis helemaal vooraan, vlak naast ons ;). Zodat mensen die de foto zien en er niet bij waren alsnog denken dat we een bruidsmeisje hadden :).

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik17-10-2014 19:37:33

Hey,
Onze 2 jongens zullen voor mijn man&schoonmoeder lopen(7j &2,5)
Mijn 2 nichtjes lopen voor mij en mijn papa ook 7 en 2,5j
Wou de meisjes er zeker bij aangezien ik van de jongste meter ben,onze oudste zoon7 zal de ringen dragen,de meisjes hebben gekozen om bloemetjes te dragen. Heb dit als kind ooit ook eens mogen doen en voelde me dan ooooo zo belangrijk 😄 dat ik het toch niet kon laten om de girls te vragen.
Grtjes Sofie

Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik17-10-2014 20:54:00

Hier onze eigen 3 kids als bruidskindjes

Tiny
20-6-2015
 Meld misbruik17-10-2014 21:06:38

Bij mij de 2 eigen dochters van 10 en 7 dan

kim
15-5-2015
 Meld misbruik18-10-2014 10:27:27

Wij hebben drie bruidskindjes. Onze eigen dochter van 9. Mijn nichtje van 11 en mij. Ander nichtje van drie. Ik koos voor de meisjes, omdat de neefjes het niet zagen zitten. Ons petekindje die is TE verlegen, dus aan hem heb ik het ook niet gevraagd.

Kathelijne
11-10-2014
 Meld misbruik18-10-2014 19:07:01

wij hadden slechts 1 bruidsjongen, het zoontje van de zus van mijn man

Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik18-10-2014 19:18:03

wij kozen voor de 2 enige kindjes in de familie, een tweeling die in mei ongeveer 5,5 jaar is

Sanne
18-7-2015
 Meld misbruik20-10-2014 13:09:50

Wij hebben 7 bruidskindjes :-)
Dit zijn de kindjes van mijn zussen en broer.
Ik wil ze er persé allemaal bij, kiezen is véél te moeilijk!
En zo wordt het voor hen ook een leuke dag,
want zij kijken al uit naar de trouw van tante Sanne ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...