Terug naar overzicht
Hey, wij hadden haar op onze viering! Gewoon contact opnemen via het contactformulier op haar site, ofwel via e-mail ofwel via gsm, telefoonnummer staat ook op!
Hmm dan zal ik het nog eens via haar site/ gsm proberen :) dankjewel!
Wij hebben ook contact met haar opgenomen maar moesten er zelf achterzitten alvorens een (half antwoord) te ontvangen. Ze kwam voor ons ook te opdringerig over. Erna hebben we contact opgenomen met Ellis Grace Wilson. Wat een wereld van verschil. Super uitgebreide, vriendelijke en professionele e-mails. Een aanrader!
Jozefien is bij ons ook komen zingen zaterdag 11/10. Supermooi, supergoed.Gewoon eventjes bellen is de boodschap!
Anna hoe hebben jullie met Ellis Grace Wilson contact opgenomen? Want dat is ook iemand die me aansprak maar ook nooit mijn mailtje heeft beantwoord :(
Ik heb ook Jozefien De Feyter geboekt.Antwoord altijd goed op men mailtjes behalve deze week.Inderdaad gewoon eens bellen ;) zal ik ook doen.
Ik heb ook Jozefien De Feyter geboekt.
Antwoord altijd goed op men mailtjes behalve deze week.
Inderdaad gewoon eens bellen ;) zal ik ook doen.
Via ellis_wilson@hotmail.com. Ze antwoordt altijd maximum een dag later!
hallo dames, mag ik even bevragen rond welke prijscategorie deze zangeressen zitten?
Niet iedereen is even vlot met email, of sommigen worden ermee overspoeld. Beller is sneller.
Dag Anna,Het spijt me dat het zo is overgekomen bij jou. En bedankt Peter, het is inderdaad heel druk :-) dus bellen is de boodschapHey Marlies, ik hoop dat je een oplossing vond want ik was die dag niet meer vrij.Veel geluk!Jozefien