Terug naar overzicht
Hallo, proficiat met de eerste pas!Ik zag net dat we op dezelfde dag trouwen.Ga je iets laten weten na je pas zaterdag?Ik zou ook heel graag naar Youiek gaan.En als je graag in die prijsklasse blijft kan ik ook Jarice aanbevelen.Dat heeft me ook iemand verteld, en daar ga ik ook een kijkje nemen.Want hun stijl vind ik wel mooi.Veel succes!!Groetjes
Hallookes ;peerst proficiaaaaat en ik wens jullie heel veel liefde en zoete momenten in het leven.Dunia,ik heb is in de site van Jarice gekijken en ik zag heel mooie jurken echt super , ma weet je ongeveer hoeveel dat daar kosten??Grtz
Dunia, ik ben zaterdag bij Youniek geweest en het is super goed meegevallen! Een heel lieve dame, die heel behulpzaam is.Ik ben er met een heel goed gevoel vertrokken, en ga er deze week al terug naartoe! Ik had een jurk gevonden die op mijn lijf geschreven was, maar ik vond dat er nog iets ontbreekte. Daarom stelde de dame zelf voor om enkele jurken te combineren, dus nu moet ik nog eens terug om te zien hoe we dat juist gaan doen.Zeker een aanrader!Grtjs
Hallo, super te horen dat het zo goed meegevallen is.Ik ga zeker een afspraak maken voor pasbeurt.Leuk dat je zo mag combineren!Nog veel succes in je zoektocht!Grtjes
Duina weet je ongeveer hoeveel kosten de jurken in jarice??grtz
de kleden van Youniek zijn mooi en betaalbaar, maar pas op!controleer je kleed goed of alles wel in orde is.ik wou dat ik dat gedaan had.