Terug naar overzicht
Is het niet wat vroeg om al prijzen op te vragen? Over een dikke 5 jaar zullen prijzen van (al dan niet) professionals alweer veranderd zijn. Bovendien kan er veel gebeuren in die tijd... mensen stoppen ermee, nieuwe fotografen/videografn starten een zaak op. Ook kan jullie financiële situatie er heel ander uitzien in 2020, waardoor je misschien meer mogelijkheden krijgt. Er zijn volgens mij gewoon te veel variabelen die nu nog kunnen wijzigen.
Wat Annelies schreef had ik hier vanmorgen ook min of meer letterlijk neergeschreven. Ik denk dat je wat vroeg bent met je plannen. Het is fijn om ermee bezig te zijn, en je kan gerust al eens wat rondsurfen en sites van fotografen bekijken, ideeën opdoen voor foto's, maar 'k zou in tussentijd toch ook nog een andere vrijetijdsbesteding zoeken. ;-) Want om prijzen op te vragen of datums te boeken lijkt het me ook heel erg voorbarig vroeg, om bovenstaande redenen. Er is meer in het leven dan trouwen alleen! ;-)
hey dames,ja idd er is meer dan trouwen alleen,maar eens rondvragen kan nog geen kwaad vind ik,is inderdaad wel te vroeg om alles al beginnen plannen.en idd bin ier en 5 jaar kan de prijzen al wa veranderd zijn.bedankt voor de tips alvast xx
Dag Sandrine,Mijn videograaf zijn prijzen veranderen elk jaar. Ik weet dat het ongelofelijk fijn is om een huwelijk te plannen; maar je zult nog even geduld moeten hebben! x