Terug naar overzicht
Hey Jolien, het is héél herkenbaar en blijft ergens 'leuk' te weten dat ik niet de enige perfectionist ben!! Ik heb ook al een kleed gevonden, maar ben nog niet naar lingerie gaan zien. Bij mij is een belangrijke vereiste dat ik een lage rugsluiting heb, voor de rest zullen we (hopelijk) wel iets vinden... En zo cool dat je je kleedje voor de burgerlijke trouw laat ontwerpen! Wat heb je in gedachten? Ik ga het waarschijnlijk door mijn schoonmama laten maken, zij is immers een hele goeie naaister en ik denk dat ze ook wel heel vereerd zal zijn als ik het haar zal vragen. Het zal zo'n beetje meer in de retro stijl zijn (ons huwelijk gaat ook in de retro/vintage kant uit).Dus kortom, geniet van de voorbereidingen en niet te veel twijfelen/piekeren, want iedereen (of toch heel veel bruidjes) heeft hier last van!Veel liefs!x
Hey Jolien!Hier net hetzelfe hoor! Ze lachen er altijd mee dat ik alles superveel op voorhand vast wil leggen en tot in de kleinste details juist wil hebben Maar ik vind dat je dit - normaal gezien toch - maar één keer doet, dus dat je 't beter goed doet! M'n kleedje heb ik ook al lang gekozen en ik begin heel hard uit te kijken naar de eerste pas. Nadien ga ik dan gaan kijken voor m'n lingerie. Nog iets meer dan 300 dagen aftellen, maar ik kijk er echt al heel erg naar uit om al die planningen tot één geheel te zien samenkomen!Geniet nog van de voorbereidingen en het aftellen!
Heel slim om voor Bridesmaids te gaan! Dat heb ik ook gedaan en daar heb ik echt enorm veel aan gehad! Ik heb zeker geen spijt dat ik geen bruidskindjes gekozen heb. Mijn vriendinnen zijn er de hele dag bijgeweest en hebben echt alles voor mij gedaan!Eentje had zelfs een pincet bij om de rijst uit mijn haar te prutsen zonder het kapsel te verpesten ;) Zo van die prullen dingetjes, dat helpt echt op zo'n dag. x
Hier ook het zelfde probleem... zwaar van borst en het is zo moeilijk om een goede strapless bh te vinden.De beste tot nu toe was de primadonna satin. Van welk merk heb je iets gevonden?
Ik heb een hele goede BH van marie jo (Marie Jo Avero Hartvorm) gevonden die je zowel met bandjes als zonder kan dragen, hij is creme kleurig maar kan ook wit gekozen worden.