Nu Online
Momenteel zijn er 682 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie, passen én getuigen

23-10-2014 21:33:56
Zucht.
Ik ben vandaag gaan bruidslingerie shoppen. Frustrerend!
Ik heb een strapless-kleed, dus ik moest ook op zoek naar een strapless-BH.
Ik ben vrij zwaar van borst, dus het leek een onmogelijke zoektocht.
Meer dan 30 BH's heb ik gepast. Uiteindelijk heb ik iets gevonden; het moet besteld worden en ingenomen worden, maar ik heb iets!!! :-) Ik ben uiteindelijk voor een body gegaan.
Komende week worden ook nog extra spannend; dinsdag naar de ontwerpster van mijn kleedje voor de wet en donderdag naar de bruidswinkel om te gaan kijken naar de collectie van 2015 (ik mocht indien nodig nog wisselen; maar ik denk dat ik bij mijn kleed blijf)
Ik kijk er zo naar uit; de voorbereidingen verlopen ook heel erg vlot.
Ik heb ondertussen ook al mijn getuigen gevraagd en bridesmaids... Een zalige avond... De manier waarop kunnen jullie vinden op onze weddingblog; www.wierdsmalaenen.be
Ik heb wel heel vaal last van 'perfectionisme'. In elke beslissing dat ik moet nemen, slagen er enorm veel twijfels toe. Ik wil soms dat het allemaal te perfect moet zijn. Heeft hier nog iemand 'last' van?
Heel veel liefs en nog enorm veel succes!

Jolien
15-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1285

Lenntje
6-6-2015
 Meld misbruik23-10-2014 22:39:18

Hey Jolien, het is héél herkenbaar en blijft ergens 'leuk' te weten dat ik niet de enige perfectionist ben!! Ik heb ook al een kleed gevonden, maar ben nog niet naar lingerie gaan zien. Bij mij is een belangrijke vereiste dat ik een lage rugsluiting heb, voor de rest zullen we (hopelijk) wel iets vinden...
En zo cool dat je je kleedje voor de burgerlijke trouw laat ontwerpen! Wat heb je in gedachten? Ik ga het waarschijnlijk door mijn schoonmama laten maken, zij is immers een hele goeie naaister en ik denk dat ze ook wel heel vereerd zal zijn als ik het haar zal vragen. Het zal zo'n beetje meer in de retro stijl zijn (ons huwelijk gaat ook in de retro/vintage kant uit).
Dus kortom, geniet van de voorbereidingen en niet te veel twijfelen/piekeren, want iedereen (of toch heel veel bruidjes) heeft hier last van!
Veel liefs!x

Sophie
29-8-2015
 Meld misbruik24-10-2014 8:07:53

Hey Jolien!

Hier net hetzelfe hoor! Ze lachen er altijd mee dat ik alles superveel op voorhand vast wil leggen en tot in de kleinste details juist wil hebben Maar ik vind dat je dit - normaal gezien toch - maar één keer doet, dus dat je 't beter goed doet! M'n kleedje heb ik ook al lang gekozen en ik begin heel hard uit te kijken naar de eerste pas. Nadien ga ik dan gaan kijken voor m'n lingerie. Nog iets meer dan 300 dagen aftellen, maar ik kijk er echt al heel erg naar uit om al die planningen tot één geheel te zien samenkomen!
Geniet nog van de voorbereidingen en het aftellen!

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik25-10-2014 16:08:59

Heel slim om voor Bridesmaids te gaan! Dat heb ik ook gedaan en daar heb ik echt enorm veel aan gehad!
Ik heb zeker geen spijt dat ik geen bruidskindjes gekozen heb. Mijn vriendinnen zijn er de hele dag bijgeweest en hebben echt alles voor mij gedaan!

Eentje had zelfs een pincet bij om de rijst uit mijn haar te prutsen zonder het kapsel te verpesten ;) Zo van die prullen dingetjes, dat helpt echt op zo'n dag. x

virginie
24-4-2015
 Meld misbruik25-10-2014 21:31:17

Hier ook het zelfde probleem... zwaar van borst en het is zo moeilijk om een goede strapless bh te vinden.
De beste tot nu toe was de primadonna satin.
Van welk merk heb je iets gevonden?

nina
19-9-2015
 Meld misbruik27-10-2014 10:47:22

Ik heb een hele goede BH van marie jo (Marie Jo Avero Hartvorm) gevonden die je zowel met bandjes als zonder kan dragen, hij is creme kleurig maar kan ook wit gekozen worden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...