Terug naar overzicht
Hallo Dunia,Ik heb je een voorbeeldje van mij doorgestuurd. Hopelijk helpt het een beetje.Groetjes,Annelies VandebonMarryniqueWeddingplanner/ceremoniemeestermarrynique@gmail.comhttps://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...
Dank je wel!! Wat zou ik toch zonder jou doen Groetjes
Als je mij jouw e-mail geeft wil ik je ook enkele voorbeeldjes sturenIk ben zelf volop bezig aan het opstellengroetjes
dames, jullie mogen ze ook naar mij doosturen,want ik zir helaas met het zelfde probleem.dank je welcamassalorena1@gmail.com
Hier ook altijd voorbeeldjes welkom: kelleke13@hotmail.com
Als jullie het zien zitten, mag je het zeker ook naar mij doorsturen!Niet gemakkelijk!Inerobben@hotmail.com
Ik ga er pijnstiller bezaan aan beginnen, dus als iemand er ook naar mij zou willen sturen? Alvast een dikke merci!Tinybardyn@hotmail.com
Hier ook altijd welkom! farfalla23@live.nl
hey dames op saintpaulus parochie.be staan hele toffe tekstjes en voorbeelden om een misboekje te maken dit heb ik zelf ook gebruikt en is een heel mooi boeje geworden veel sucses he
Hey,Moesten jullie het zien zitten om ook enkele voorbeeldjes naar mij door te sturen,dat zou héééél lief zijn :) =>> roels.sar@gmail.comGrts,Sarah
Hallo allemaal! Ik ben zelf ook al eventjes bezig met ons misboekje, en het enige wat ik echt heel moeilijk vind is het evangelie.De andere teksten die ik wou gebruiken heb ik vrij snel zelf gevonden,maar bij het evangelie vind ik niet zo gemakkelijk een mooi stuk tekst dat ook echt bij past bij het huwelijk.Zouden jullie anders eens kunnen zeggen welk deel uit het evangelie dat je gebruikt hebt?Bedankt!
HeylaIk ben zelf ook net begonnen aan het misboekje en vind niet de teksten die ik voor ogen had. Voorbeeldjes zijn altijd welkom via ilsegielen1@gmail.com.Bedankt!
Zouden jullie aub ook wat voorbeeldteksten kunnen sturen naar mij? Coxcaroline1@gmail.com. Dat zou super zijn! Dank je!
Beste bruidjes,Ik heb mijn boekje samengesteld uit verschillende andere boekjes.Ik mail jullie mijn versie alvast door.GroetjesEls
Kunnen jullie dit naar mij ook sturen ? (vanpraet.sarah@gmail.com) Alvast bedankt.
Hier zijn ook alle ideetjes welkom :-)jolienprintems@hotmail.com
Hier ook altijd welkom -> dominikajuzba@hotmail.commerci!