Terug naar overzicht
heyGefeliciteerd met je jurk!! Ik heb mijn droomkleed ook bij Maxim's Couture gekocht, maar dan in Aarschot. Het mijne is van Marylise.In Aarschot waren ze ook heel vriendelijk en eerlijk in hun mening!!Ik kan hun winkels alleen maar aanraden!!!!groetjesnadia16/6/07
Elaba,Mijn kleed komt ook van Maxim's Couture in Mechelen. Ik heb dat in Oktober gaan bestellen en toen waren ze ook heel vriendelijk. Ik heb wel meer dan 10 kleedjes aangehad en het is het eerste geworden dat ik aan had. Eentje van MaryliseSharon26/05/07
Mijn kleedje heb ik een Aarschot gekocht. Ik had een voorkeur voor Linea. Ik heb er maar eentje van gepast. Omdat we met z'n allen overtuigd waren, is het dat onmiddellijk geworden. Ook in Aarschot zijn ze dus erg vriendelijk. Echt een aanrader! 10 en 11 februari zijn er modeshows van suitekleedjes en dan gaan we eens kijken voor mijn mama.
Ook mijn jurk komt van Maxim's in Mechelen. Ik had een afspraak gemaakt en been drie uur binnen geweest. Ik heb een vijftal jurken gepast en twijfelde uiteindelijk ook tussen twee (ook een paar keer aan en uit gedaan) en heb uiteindelijk het eerste kleed gekozen dat ik aan heb gehad. Is typisch naar het schijnt :)In mei mag ik nog eens gaan passen, ben benieuwd! Want ik heb maatje 36 en in de winkel was alles 40 of 42 (snap het wel, iedereen moet kunnen passen), maar daarom was het een beetje moeilijk te zien hoe het echt zou worden. Linsey06-07-07
Ik heb ook mijn jurk gekocht bij Maxim in Mechelen. Zeer vriendelijk, geduldig en eerlijk. Een echte aanrader.
Ik heb ook al veel goeds gehoord van deze winkel, maar ben zelf nog geen kijkje kunnen gaan nemen. Ik heb wel al eens rondgehoord voor prijzen... Amaai... Ik had eigenlijk gehoopt om daar een kleed te vinden voor rond de 1000 euro. Is dit dan zo onmogelijk? Groetjes, Nadia