Terug naar overzicht
HeyWij doen de broodjesmaaltijd bij ons thuis, in de middag gaan eten+avond is naar mijn persoonlijke mening wat veel. Ook wat het budget betreft ,alleen al een hoofdgerecht aan +_ 25 €pp plus de drank bij jullie eten.......Daarom hebben wij ook besloten om dit thuis te doen, dit leek voor ons de beste oplossing ook naar onze 2 kinderen toeGrtjes Sofie
Wij hadden ook belegde broodjes voorzien als lunch, en dit bij mijn ouders thuis. Was helemaal niet te weinig!
Ik ga ook voor broodjes zorgen thuis. 2 keer eten vind ik persoonlijk te veel
Zijn dat broodjes die jullie zelf gemaakt hebben? of hebben jullie ze laten aan huis brengen?
Broodjes hier ookIk ga gewoon was pistolets/sandwiches in mandjes leggen en wat slaatjes in kommetjes; tonijnsla, kip curry, ... Iedereen smeert zijn/haar eigen broodje... Ideaal! Wij hebben ook 20 man..
Hallo,Zo'n verrassingsbrood is altijd wel leuk op zo'n moment (dus zo een groot brood met kleine sandwiches in) Sowieso lekker, niet duur en heel gemakkelijk. Heb het al verschillende keren meegemaakt en het blijft een succes.Groetjes,Annelies VandebonMarryniqueWeddingplanner/ceremoniemeestermarrynique@gmail.comhttps://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...
http://www.panos.be/nl/DELIVERY-AFHALING
Wij hebben ook een verrassingsbezoek gedaan. Twee keer eten is te veel.
Wij doen ook broodjes - bij ons is het door de traiteur gemaakt aangezien we deze op de stoomtrein opeten onder de middag.
Als fotograaf deed ik al heel wat huwelijken, zelden ging men 's middags eten op restaurant (vaak is daar ook geen tijd voor). Broodjes zijn dan ook het meeste voorkomende middageten op een huwelijk...Greetz,Christ
Als fotograaf deed ik al heel wat huwelijken, zelden ging men 's middags eten op restaurant (vaak is daar ook geen tijd voor). Broodjes zijn dan ook het meeste voorkomende middageten op een huwelijk...
Greetz,
Christ
Wij hadden bij ons een broodjeslunch voorzien.We hebben deze laten aanleveren door een plaatselijke traiteur, net voordat we naar het gemeentehuis vertrokken. Wij hadden in de late namiddag ook nog eens een receptie met 8 hapjes, hadden we dan nog op restaurant geweest had dit veel te veel geweest!
Wij kiezen `s middags ook voor een verrassingsbrood als lunch, gewoon van bij de bakker. Mijn getuige zal dit de dag zelf ophalen na het gemeentehuis (we passeren die bakker). 2keer uitgebreid eten leek ons ook veel te veel ☺
Zoals de meesten hier: ook bij ons broodjes! En de schoonzusjes willen cake en koekjes bakken voor dan, dus dat ze maar volledig hun gang gaan :-)
Wij doen een "high tea" met hartige en zoete dingen, dit mooi uitgestald op etageres etc....
Hier ook gewoon broodjes lunch bij mijn ouders thuis (grotere tuin)Gaan ook wat broodjes halen bij plaatselijke bakker, wat beleg, slaatjes,...En laat ze zelf maar smeren :)Scheelt heel wat in ons budget en je zit niet propvol voor je avondeten.
Bij ons waren het sandwishen met verschillende soorten beleg gemaakt door een buurvrouw :-).Wij zijn na de burgerlijke trouw naar 't veerhuis in Berlare gegaan waar ze een apart zaaltje hadden. Deze zaal werd op voorhand wat ingekleed en was natuurlijk al lang op voorhand vastgelegd.Het voordeel daaraan was dat je ook ter plaatste iets kon drinken, je moest geen speciaal drinken voorzien.Wij hadden ook gekozen voor minisandwishen,Groetjes