Terug naar overzicht
Ik ben er vorig jaar in april naar een trouwfeest geweest. We sloten pas aan vanaf het dessertbuffet dus persoonlijk kan ik je niet vertellen hoe het buffet geweest is, al hoorde ik enkel lof van de collega's! Een mooie feestzaal, al vond ik sommige ruimtes een beetje verouderd.Dessertenbuffet dik in orde, voldoende plaats voor de dansvloer, mooie locatie!
Hey Ellen, moest het nu toch niet coninxdonck worden, dan heb ik een schitterend alternatief. Onze feest was in het Geuzenhof in Massemen (Wetteren). Alleen maar lof over deze zaal, schitterende locatie, heerlijk eten, super gastvrouw, geweldig personeel, .... Ze hebben ook een restaurant en organiseren brunches, zo leer je de keuken al kennen. Veel succes met de voorbereidingen.
Dag Ellen,Ik heb vorige zomer een huwelijk mogen organiseren in Kasteel Coninxdonck. Ik was heel tevreden over deze samenwerking. Het eten was ook heel lekker. Zeker een aanrader!Groetjes,EllenBoboda Weddings & Events
Ons trouwfeest was daar, en we waren er erg tevreden over!We hebben er onze ceremonie gehouden en dan aansluitend de receptie en het avondfeest.Lekker eten, geen opdringerige mensen en heel proper.Voor ons kon het alvast niet meer stuk.
Ik trouw daar volgend jaar!Tot nu toe alleen goeie ervaringen mee: ze zijn heel behulpzaam, antwoorden op al je vragen...