TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karolien
12-6-2015
|
28-10-2014 16:10:37
Hoi Stephanie,
Ik ben daar al gaan passen. Ik vond ze enerzijds heel grondig, met dat ze je persoonlijkheid willen leren kennen en echt zoeken naar een jurk die helemaal "jou" uitstraalt, maar anderzijds zijn ze wel erg opdringerig.
Het beste is om te zeggen dat het je eerste pasbeurt is (ook als dat niet het geval zou zijn), want dan zijn ze iets minder op verkoop ingesteld.
Ze hebben een zeer uitgebreide collectie, da's wel een grote plus!
Succes ermee!
|
|
Mieke82
10-7-2015
|
28-10-2014 16:23:00
Hallo,
Ik ben gisteren daar ook voor de 1ste keer gaan passen en wou ook nog niks beslissen. Ik heb daar wel 1 mooie jurk gevonden maar wou nog niks kopen. En naar het einde toe vond ik de verkoopster heel pusherig waardoor je jezelf heel ongemakkelijk gaat voelen. Dus met een niet zo goed gevoel naar buiten gegaan.
|
|
fleur
11-6-2016
|
28-10-2014 17:48:27
Super goede ervaringen gehad bij een familielid! Ze kwamen stuk voor stuk met prachtige jurken af waardoor het moeilijk kiezen werd. Echt vakwerk. Bij andere bruidswinkels waren we al blij als ze met één kleed afkwamen die naar de goesting was van de bruid. Kan er alleen maar goede dingen over zeggen. Dag en nacht verschil met andere plaatsen waar we geweest zijn.
|
|
Phaedra
6-6-2015
|
28-10-2014 21:33:37
Twee weken geleden gaan passen in Le Chapeau en echt geen leuke ervaring! Ze nemen inderdaad veel tijd om jou als persoon te analyseren, maar toch slaagden ze er totaal niet in om de juiste jurken te brengen.. Enige goeie jurk was diegene die mijn zus zelf vanuit de rekken haalde!! Ze zijn héééél opdringerig!! Zeker als ze weten dat je daarna nog ergens anders wil gaan passen. Ik ben na het bezoekje bij Le Chapeau naar JPC gegaan en daar vond ik het super! Je gaat samen met hen op een leuke manier op zoek naar de juiste jurk! Ik heb die daar ook gevonden... Veel succes!
|
|
magali
1-8-2015
|
29-10-2014 10:59:29
Ik vond maandag mijn jurk bij Le Chapeau. Ik kan er alleen maar positief over zijn! Vriendelijk ontvangen, ze namen uitgebreid de tijd. Het was de eerste keer dat ik jurken ging passen. Ze vroegen wat ik mooi vond en gingen dan op zoek naar mogelijke jurken. Ik heb er echt veel kunnen passen.
Uiteindelijk vond ik dan ook DE jurk :). Dit werd dan ook gevierd met bubbels. Dit maakte het moment nog mooier :)!
Ik kijk nu al uit naar de eerste pas!
Ik kan Le Chapeau alleen maar aanraden!
X
|
|
Stephanie
22-8-2015
|
29-10-2014 16:38:05
Had er al minder goede commentaren over gehoord, vandaar dat ik eens wou checken want ze hebben inderdaad een grote collectie. Superhard bedankt voor de tips!
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
30-10-2014 15:24:06
ik heb er ook mijn trouwjurk gevonden ! Ik moet eerlijk toegeven : ik was niet de gemakkelijkste, maar toch bleven ze moeite doen om echt mijn goesting te vinden. Ik vond ze helemaal niet opdringerig, zeker op gebied van accesoires. Daar moest ik zelf om vragen ;-) Maar die kreeg ik dan ook uitgebreid te zien. Mijn verkoopster was echt een super toffe.
ik ben er wel binnen gestapt met een negatief beeld, ook horen zeggen van anderen. O.a. dat je maar x-aantal jurken mag passen of je moet betalen, pusherig... !! Nooit iets van gemerkt. Dus bij mij was het echt een super meevaller !
|
|
ilona
|
30-10-2014 22:08:55
hallo lezers ik verkoop mijne trouwjurk omstandige reden telefoon 0489893712
|
|
lies
16-1-2016
|
18-11-2014 13:13:55
Ja echt heel tevreden van!! Fijne bediening, alle tijd, geduld. Doen moeite om de bruid op en top te kleden.
|
|
Judith
27-6-2015
|
21-11-2014 15:41:35
Ik ben al naar La Sposa gegaan waar ze enorm oprecht, vriendelijk, eerlijk en allesbehalve opdringerig waren. Toch wilde ik nog wat andere winkels doen, en heb ik anderhalve maand geleden een afspraak gemaakt bij Le Chapeau om een trouwkleed te passen. Aan de telefoon werd gevraagd om een bedrag van €50 te storten opdat de afspraak zeker zou nagekomen worden. Dit bedrag zou worden teruggeven wanneer je geen kleed vond, dan wel in mindering worden gebracht van de kostprijs van eventuele retouches. Toen we aankwamen moesten we meer dan een uur wachten. Toch vervelend als je een afspraak maakt en dan toch nog een uur moet wachten. Dan volgde het passen - dacht ik. De verkoopster heeft echter eerst nog een half uur allerhande psychologische vragen gesteld om toch maar de perfecte jurk te kunnen vinden. Ze vertelde voortdurend verhalen over zichzelf en was in feite meer bezig met zichzelf dan met het vinden van een jurk. De jurken die zij bracht konden niet meer het tegenovergestelde zijn van hetgeen ik gevraagd had. Er werd gewoon NIET geluisterd naar wat ik vroeg. Als ik vroeg 'liefst geen bustier', dan haalde ze drie bustiers boven... Op den duur werd de naaister erbij gehaald, die nóg arroganter was dan de verkoopster. De slotsom was: wij hebben niet wat u wilt in uw budget (ik had nochtans gezegd €2500...). Niet alleen arrogant maar enorm opdringerig ook. Dit was echt geen leuke ervaring. Bij het buitengaan heb ik dan maar snel mijn €50 terug gevraagd... Ik raad Le Chapeau aan niemand aan.
|
|
Stephanie
22-8-2015
|
25-11-2014 13:25:51
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, ik denk dat ik dezelfde verkoopster had :) Mijn mama is op de duur zelf maar letterlijk in de rekken gaan aanwijzen wat ik wou, mocht eigenlijk niet, maar verkoopster bakte er zelf niet veel van. Toen we zeiden dat we nog enkele andere afspraken hadden met bruidswinkels, was de 'vriendelijkheid' helemaal verdwenen.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|