Terug naar overzicht
HalloWij hebben niet echt een thema gehadn maar wel een dresscode: feestkledij with a touch of pink.We hebben de kleur doorgetrokken bij de menu, tafeldeco enz.. iedereen heeft in zijn outfit het verwerkt, en het was super!zo kan je, ook black/gold, black/silver enz
Hallo
Wij hebben niet echt een thema gehadn maar wel een dresscode: feestkledij with a touch of pink.
We hebben de kleur doorgetrokken bij de menu, tafeldeco enz.. iedereen heeft in zijn outfit het verwerkt, en het was super!
zo kan je, ook black/gold, black/silver enz
Voor mij is een thema iets persoonlijks: gerelateerd aan jullie job, hobby's, hoe jullie elkaar hebben ontmoet, ....Dus ik zou daar zoeken voor een thema. Succes!
Wij hadden apps als tafelbenaming
Wij hadden geen "thema" maar gewoon heel duidelijk: "collega's, tantes/nonkels, neven/nichten'. Dat vind ik persoonlijk nog altijd het duidelijkst :) Ik had het natuurlijk wel op mooie kaartjes gezet. Op de tafel van ons met onze vrienden had ik een kaartje "table of Mr. and Mrs. Awesome :) Dat vonden de gasten wel tof!
hoi inderdaad zo mist niemand natuurlijk en hoe worden ze dan naar de tafel begelijd
Iedereen heeft bij ons gewoon zelf zijn tafel gezocht, niet dat het er zoveel waren :)