TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Chantal
3-5-2014
|
29-10-2014 7:47:51
Succes! Ik zou zeggen: geen stress. Ik begrijp de verkoopstrategie van 1 jurk per maand niet, maar maandag is een nieuwe maand. Dus stel dat ze er niet meer is morgen, dan ga je toch gewoon maandag terug en heb jij ze als eerste voor de maand november? ;-)
|
|
Mich
4-7-2015
|
29-10-2014 7:48:38
Spannend! Ik snap het wel niet goed met die "één jurk per maand". Maarreuh, als het een jurk is uit een collectie van Ladybird en ze zouden 'm daar niet meer hebben, kan je diezelfde jurk toch ook elders kopen?
|
|
Dunia
22-8-2015
|
29-10-2014 9:34:57
Hallo Sofie, was je tevreden over Couture Ann? Ik heb binnekort ook men eerste pas daar. Ben jij tijdens zo een opendeurdag gegaan?
Groetjes, xx
|
|
stephanie
14-8-2015
|
29-10-2014 10:13:35
oooohhh succes ! en geniet van die vlinders, is zo een leuk gevoel. voor mij moet het passen nog beginnen
|
|
Sofie
27-6-2015
|
29-10-2014 16:10:50
Yep yep kleedje is besteld! Heb altijd gedacht (verliefd op een jurk) ? Da kan in! Maar toch wel hoor, de rit naar de winkel..... Was net of ik ging terug naar mijn liefje,zo dat euforisch gevoel dat je in het begin hebt,wel dat had ik nu. Vrijdag bij de eerste pas had ik dit niet. Maar nu ik het ging bestellen. woow😍 Had al tegen mijn mama gezegd,woensdag gaan we bestellen en als het kleed niet meer beschikbaar is rij ik tot in Timboektoe. Ik wil dit kleed echt wel!
@dunia nee ik heb niet gewacht tot de opendeurdag,zou voor mij persoonlijk te druk zijn. Maar heb wel de korting al gekregen. Veel succes ik was zeer tevreden over helpende handen veel succes
|
|
Ines
2-7-2016
|
30-10-2014 14:56:44
Hallo Sofie,
hoe waren je ervaringen bij couture Ann? Je leest er gemengde reacties over. 2 vriendinnnen van mij waren supertevreden, een andere dan weer niet. Schijnt dat ze nogal graag wil verkopen... Nu ik zou me daar persoonlijk niet aan storen. Ik ga op de opendeurdag eens een kijkje nemen om te zien of het me bevalt. Aan de telefoon was zij heel vriendelijk en had ik echt wel een goed gevoel. Op de opendeurdag dragen modellen de jurken zei ze. Worden er dan kortingen gegeven als je achteraf je afspraak vastlegt?
@ Dunia; hoe zijn jouw ervaringen?
groetjes
Ines
|
|
Dunia
22-8-2015
|
30-10-2014 15:15:23
Hallo Ines en co,
Ikzelf heb pas een afspraak op 08/11 dus momenteel deel ik jouw mening. Aan de telefoon was ze heel vriendelijk en zei ze ook als ik me niet op mijn gemak voel dat ik dat gewoon moet zeggen. Ik las ook verschillende meningen, maar ik denk dat dit steeds heel persoonlijk is. Ikzelf ben recht voor de raap, en heb ook graag de mensen tegen mij ook zo zijn. Anderen hebben dat misschien liever niet. Ik laat het allesinds weten als ik geweest ben. Misschien komen we elkaar tegen ;)
In verband met die kortingen, ik weet niet goed hoe het werkt, hoeveel... Het is me nog allemaal een raadsel.
Een feit is wel dat ik door de afspraak te maken al vlinders heb :) Dat gevoel wil ik nog even vasthouden.
Groetjes
|
|
Sofie
27-6-2015
|
30-10-2014 20:18:51
Hey In een vorig bericht zij ik: 1jurk per maand,dit klopt niet! Heb het WEER helemaal verkeerd begrepen..... Typisch ik😁 Ze zien er natuurlijk wel op toe, dat er geen verschillende bruidjes in het stadhuis het zelfde kleed dragen. Wat logisch is natuurlijk Over couture ann en haar personeel was ik zeer tevreden,was meteen op mijn gemak Losse sfeer, maar ook wel zeer professioneel! Met de jurken die ik minder goed stond werd meteen gezegd, is jou keuze maar staat je Toch niet 100% Daar ben ik wel blij om😃 Ik heb alleszins mijn droom jurk daar gevonden. Niet twijfelen gewoon langs gaan! Voor mij persoonlijk was het een zeer grote stap om daar binnen te gaan, als kind stond ik telkens met grote ogen naar haar jurken te kijken En nu mocht ik die zelfs passen. Super! Geniet ervan en no stress! Grtjes Sofie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|