Terug naar overzicht
Hallo,Wij zijn hier enkele maanden geleden ook gaan kijken, vriendelijk ontvangst, maar kwam spijtig genoeg veel te duur uit. Vorige week vertelde me iemand dat die er 2 weken geleden naar een trouwfeest was geweest op een nazomerse dag, het was véél te warm in de zaal, behalve de 2 man op de dansvloer zat iedereen buiten.Groetjes
Hallo,Wij zijn hier enkele maanden geleden ook gaan kijken, vriendelijk ontvangst, maar kwam spijtig genoeg veel te duur uit. Vorige week vertelde me iemand dat die er 2 weken geleden naar een trouwfeest was geweest op een nazomerse dag, het was véél te warm in de zaal, behalve de 2 man op de dansvloer zat iedereen buiten.
Groetjes
Hallo,Wij gaan daar volgende zomer trouwen, met ceremonie in tuin. Ben er nog niet uit waar juist: ofwel aan het standbeeld ofwel vooraan de vijver.Ons eerste voorschot is pas betaald dus voor de rest kan ik je (nog) niet helpen. Ben er 2 weken geleden wel naar een jazzavond geweest en die was zowel van bediening/organisatie als eten dik in orde.
Stephanie, voor hoeveel personen is jullie feest? Eten jullie ook eerst boven en is dan het dansfeest beneden?
200 à 230 personen. Boven de receptie (met slecht weer ook de ceremonie). Beneden dan een walking dinner met achteraf het dansfeest.Volgens Nail was dat allemaal praktisch mogelijk :)Met hoeveel personen kan je boven eten? Is idd misschien wel een beter idee.
Boven kon je maar voor maximum 50 personen eten...
komt hier nog iemand?