Terug naar overzicht
HalloLa Sposa heeft ook een outletwinkel in Beveren-Leie, heel mooie jurke tegen goeie prijzen!Zeker een bezoekje waard!!
Ik heb mijn jurk daar recent gekocht en viel bijzonder goed mee van prijs hoor!
Bedankt voor de info! moet je lang wachten op een afspraak?
Ik ben er gewoon langs geweest zonder afspraak, en het was totaal geen probleem. Als je van verder moet komen, zou ik eens bellen, de outlet is open op vrijdag en zaterdag van 9u30 tot, ik denk, 18u, maar ben het niet zeker.
Tonen ze in de jurk op vitaya :D
Ik heb er ook mijn jurk gekocht en de prijs viel wel mee.Je mag eerst in hun boeken kijken en moet zeggen, die prijzen deden mij wel even schrikken. De jurken waar ik uiteindelijk heb tussen gekozen (3 kanshebbers) waren tussen de 1000 en de 1200. En het is er een super service. Ik had een afpraak in juli en dan hadden ze nog zeer veel plaats, ze zeiden mij dat wnr het seizoen terug begon (nu dus) het er wel druk kan zijn en je zeker een afpraak moet maken.Dit was zo voor de winkel in roeselare weet niet hoe het is in beveren-leie.Groetjes
Ik ben dit weekend mijn jurk gaan kopen, in outlet is het aan 1/3 de van de prijs. Ik ben heel tevreden van mijn jurk en kan al niet meer wachten om hem te dragen. Prachtig gewoon. Ik ben weer gewoon zonder afspraak geweest.
In een outlet is dit dat iedereen zo kan passen? Ik zou eigenlijk een jurk willen dat nog niemand heeft aangedaan...welke collectie van jaar is dit dan Lindsey ? Bedankt