TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
10-10-2015
|
30-10-2014 11:24:21
Dag Sarah. Ik ben ook bij Maxime's couture geweest en was eerlijk gezegd wat teleurgesteld. Alle jurken worden getoond en dan moet je de hele tijd zeggen:ja, nee, nee, ... Pashokjes zijn heel klein en je krijgt geen aangepaste BH ofzo, waardoor sommige kleedjes niet echt tot hun recht komen.
Er waren ook enkele kleedjes die er enkel waren in maatje 36, dus als je bv een 40 hebt kan je dat al helemaal niet passen...
Waren wel vriendelijke mensen, maar persoonlijk vond ik het dus niet zo'n geweldige ervaring...
|
|
Karolien
12-6-2015
|
30-10-2014 13:18:05
Hoi Sarah,
Mijn eerste pasbeurt was ook bij Maxime's en ik vond het juist wel een leuke ervaring. Hun collectie is niet supergroot, maar je mag wel zowat alles passen wat je wilt. En voor een eerste pas is het wel belangrijk dat je ook eens dingen aandoet waarvan je eerste gedacht is "no way!". 't Kan je soms verbazen hoor!
Ik vond het zeer snel vooruitgaan, juist omdat je gewoon direct moet zeggen of het je aanstaat of niet. Ik denk dat ik op 1,5u ongeveer 15 of zo kleedjes heb gepast. Degene die je mooi vindt, houden ze dan apart.
Toen ik ben gaan passen, hadden ze al kleedjes van Ladybird hangen. Alleen weet ik niet hoe groot hun collectie van dat merk is.
Succes ermee!
|
|
Karen
30-5-2015
|
30-10-2014 13:55:20
Ik ben ook enkele weken geleden gaan passen bij Maxim's couture in Mechelen. De paskamers vond ik zelf heel ruim (had de kamer achteraan). Zeer vriendelijke verkoopsters, je mag idd passen wat je wil, alles hangt uit dus je kan ook op voorhand de stof voelen en bekijken in de rekken. Passen gaat ook goed vooruit, van zodra ze zien dat 'het' niet dat is, gaan ze al met je terug om de volgende te passen. Van de Ladybird collectie vond ik het vrij beperkt. Ze hebben maar enkele modellen van elke 'soort' (kort, vol kleur, A-line). Wel kunnen ze bijbestellen uiteraard, maar dan koop je natuurlijk de jurk al.
|
|
Sarah
29-8-2015
|
30-10-2014 14:18:40
En hebben jullie daar dan uiteindelijk DE jurk gevonden of niet?
|
|
Karolien
12-6-2015
|
30-10-2014 14:24:15
Hoi Sarah,
Ik was op zoek naar een specifiek kleed van Rembo Styling en die hadden ze daar niet, dus ik ben toen elders gaan zoeken. Uiteindelijk heb ik mijn kleed daar niet gekocht. Ik vond dat wel spijtig, want ik vond dat nog altijd één van mijn beste pas-ervaringen!
|
|
Jasmien
27-9-2014
|
30-10-2014 16:00:29
Ik heb mijn jurk gevonden in hun winkel in Aarschot 😊 Zeer tevreden over alles!
|
|
Vil
19-9-2015
|
30-10-2014 17:58:47
Ik had ook mijn eerste pasbeurt daar en vond het een superleuke ervaring! Ze zijn er heel vriendelijk en geduldig. Ik heb mijn kleed nog niet gevonden, maar zou zeker daar eens gaan kijken.
|
|
ilona
|
30-10-2014 22:06:12
hallo wie zoekt hier en trouwjurk ik verkoop de mijne omstandige reden mijne nummer 0489893712 woont in antwerpen
|
|
Mich
4-7-2015
|
31-10-2014 1:17:32
Hey Sarah
Ik ben einde september bij Maxim's Couture in Mechelen gaan passen! Ik kan niet vergelijken met andere winkels, want 't is de enige winkel waar ik ben geweest. Ik heb er dan ook mijn kleed gevonden :-) Ik vond het echt een heel positieve ervaring in ieder geval! Ik ben op een zaterdagmiddag gaan passen omdat tijdens de week echt onmogelijk is, maar ik ben zeker niet de enige met dat probleem en het was er dan ook vrij druk. Mijn eerste gedacht was dat ik dat maar niks vond, maar uiteindelijk heeft me dat helemaal niet gestoord eens ik aan het passen was! Je krijgt dadelijk je eigen verkoopster en die vroeg mij of ik iets in gedachten had en dan zijn we even langs de rekken gewandeld en heeft ze wat dingen eruit gehaald. Enerzijds jurken met de elementen die ik beschreven had, maar ook een paar andere. Dan zijn we gaan passen en er is wel min of meer een scheiding met de andere bruidjes, waardoor het mij eigenlijk totaal ontging dat er daarnaast nog drie anderen stonden. Het zal waarschijnlijk ook wel wat afhangen van de verkoopster die je hebt, maar ik was echt helemaal op mijn gemak en vond ze heel behulpzaam. Ze kon er wel de dingen uitpikken die mij lagen en eigenlijk is mijn keuze al gevallen op het eerste kleed dat zij eruit had gepikt :-) ik heb er nog veel andere gepast, ook jurken die mij aanvankelijk maar niks leken als ik ze zag hangen, maar kan niet zeggen dat ik nu echt iets heb gepast dat totaal mijn ding niet was. Ik vond ze ook absoluut niet opdringerig ofzo, ze namen al de tijd die ik nodig had om te kiezen. Ik voelde mij echt helemaal op m'n gemak. Een aangepaste beha heb ik daar inderdaad niet gekregen, maar moet nu ook wel zeggen dat ik er niet voor zou staan te springen om ondergoed aan te trekken dat niet het mijne is... Ik heb wel een paar witte pumps gekregen om het kleed s te zien met schoenen erbij, ze heeft wat juwelen erbij gehaald om een beter totaalbeeld te krijgen, wat gespeeld met stofjes en schouderbandjes, ... Ik heb daar wel wat jurken van Ladybird aan gehad, omdat die stijl me wel lag :-) Of die collectie nu zo uitgebreid is, kan ik moeilijk zeggen... ik heb er in ieder geval veel zien passeren van wat ik al op de site van Ladybird had gezien.
Probeer het gewoon wat op je af te laten komen, eender waar je gaat passen! Die mensen kennen hun vak! En sta wat open voor verschillende dingen. Een jurk ziet er compleet anders uit op een kapstok dan rond je lijf! En enkel door te passen, kom je echt te weten of het iets voor jou is of niet, of kom je ook dichter bij hetgeen je echt graag wil. En geniet er ook van! Ik vond dat uiteindelijk zó een leuke namiddag! Die 2 uur dat ik heb gepast zijn voorbij gevlogen! Ik vind het een beetje jammer dat ik zo snel m'n keuze had gemaakt, en het niet nog 's kan doen ;-)
|
|
Sarah
29-8-2015
|
31-10-2014 8:29:12
Leuk dat jullie goede ervaringen hadden!! :-) Hebben jullie de aangepaste bh dan ergens anders gekocht aangezien dat bij maxim's couture niet mogelijk was?
|
|
Jolien
15-8-2015
|
31-10-2014 12:36:54
Sarah, Ik ken helemaal niets van maximes couture; maar ik heb mijn aangepaste BH gewoon bij mijn favoriete lingeriewinkel gekocht. Zij kennen mij namelijk het beste! Veel succes!
|
|
Mich
4-7-2015
|
1-11-2014 1:38:58
Vriendinnen met ervaringen (in andere winkels overigens) hadden mij op voorhand aangeraden een strapless bh aan te doen. Niks bijzonder, hoor, maar gewoon een modelletje waar de bandjes af kunnen in wit of vleeskleurig.
Ik wist eigenlijk echt niet dat je in bepaalde winkels een bh kreeg om te passen :-)
|
|
Sarah
29-8-2015
|
1-11-2014 17:55:06
Ja ik ga zeker een strapless bh meenemen, goed dat ik dat weet ;-) Ik kijk er echt al naar uit!!
|
|
Lies
|
4-11-2014 11:07:40
Mijn kleedje kwam ook van bij Maxim's in Mechelen. Heel vriendelijke mensen, nemen echt ruim de tijd om te luisteren en te passen. Je mag echt passen wat je wilt en ze zijn ook heel eerlijk. Ik had totaal geen idee wat ik wilde, behalve dat het geen traditionele witte jurk mocht zijn. Uiteindelijk zijn we tot een combinatie van 3 jurken gekomen en ik was er echt superblij mee. Heb ook heel veel complimentjes gekregen, omdat niemand dit verwachtte. Allemaal dankzij hen.
Ik heb ook altijd zelf een strapless bh meegenomen, zou niet graag eentje aandoen, die al iedereen aangehad heeft. Maar voor een bruidsjurk te passen is het wel handig dat je er een bijhebt.
|
|
Sarah
29-8-2015
|
10-11-2014 19:17:41
Vandaag gaan passen bij Maxim's couture :-) echt een super ervaring! Heel vriendelijke verkoopsters en ze helpen je echt goed. Het eerste kleed dat ik gepast heb, was echt supermooi en ik wist meteen dat ik dat wou! Ik heb dan wel nog een 6tal andere kleedjes gepast en even getwijfeld met een ander kleedje, maar toch... dat eerste was HET gewoon! :-D Nooit gedacht dat ik zo snel mijn keuze zou gevonden hebben :-D
|
|
Mich
4-7-2015
|
11-11-2014 0:39:08
Oh super, Sarah!
Ik dacht bij mij dat de zoektocht hopeloos zou worden, maar uiteindelijk ging het ook makkelijk en snel! Die jurk is toch wel een belangrijk item om te kunnen afvinken hè ;-)
|
|
Sarah
29-8-2015
|
11-11-2014 8:20:45
Ja dat doet al veel als je die trouwjurk gevonden hebt ;-) ben er echt blij voor :-D
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|