Terug naar overzicht
Het is geen goedkope zaal; dat zie je ook aan de buitenkant. De kwaliteit is er ook super! Ik geef mn feest in de Maekelhoeve en ik heb horen zeggen dat het ongeveer dezelfde prijsklasse is... Tussen de €85-120 per persoon betaal je toch wel denk ik...
hoi, wij hebben ons feest daar gegeven. Gewoon een dansfeest, valt goed mee van prijs, 49,50 per persoon, all-in. Heel vriendelijke zaakvoerder, staat voor alles open!
Thx voor de info ;)
HeyWij zijn daar in juli getrouwd en het was af, tot in de puntjes verzorgd, gaan mee in het thema dat jullie willen ( de bloemist kwam zelfs vragen hoe, wat, waar,welke kleur, ... ).Wij hadden 30 personen smiddags ( receptie, hapjes, broodjes, cava, frisdranken, koffie) en savonds 80 personen ( landenbuffet). we waren gemiddeld 100 euro p/p kwijt. Maar die waren het dubbel en dik waard.Succes
Hey
Wij zijn daar in juli getrouwd en het was af, tot in de puntjes verzorgd, gaan mee in het thema dat jullie willen ( de bloemist kwam zelfs vragen hoe, wat, waar,welke kleur, ... ).
Wij hadden 30 personen smiddags ( receptie, hapjes, broodjes, cava, frisdranken, koffie) en savonds 80 personen ( landenbuffet). we waren gemiddeld 100 euro p/p kwijt. Maar die waren het dubbel en dik waard.
Succes
Ook nog een optie Kapelhoeve Turnhout , Prijzen zitten goed .filmpje https://www.youtube.com/watch?v=K7kdgvKn-Vw