Terug naar overzicht
La Tiara in Antwerpen: zijn wel modellen van minstens 6 jaar oud, en hele dikke stoffen zei ze omdat die lang moeten meegaan, dus niks mee kant ofzo en standaardmatenOp de Turnhoutsebaan was ook nog een winkeltje (dichtbij Le Chapeau) waar ze trouwkleden verhuren voor 300 euro, wel recentere modellen maar ook standaardmaten (dacht 40 grootste was)
La Tiara in Antwerpen: zijn wel modellen van minstens 6 jaar oud, en hele dikke stoffen zei ze omdat die lang moeten meegaan, dus niks mee kant ofzo en standaardmaten
Op de Turnhoutsebaan was ook nog een winkeltje (dichtbij Le Chapeau) waar ze trouwkleden verhuren voor 300 euro, wel recentere modellen maar ook standaardmaten (dacht 40 grootste was)
OP de Trunhoutsebban zeg je, is dat El Afrah? Bedankt voor de tip, ga ik zeker eens kijken ;)
Ik heb mijn jurk gekocht voor 300 euro in uitverkoop. Was normaal 1300 euro. Als je wat uitkijkt kan je wel een koopje doen. Vb ook op kaoaza kijken, tweedehands of van mensen wiens trouw niet doorgaat.
En ter aanvulling: als je een jurk uit een uitverkoop koopt vb. voor 300 euro, kan je die achteraf ook tweedehands verkopen, dan kom je nog goedkoper uit dan huren.
Ik weet de naam niet juist meer, maar het was een Marokkaanse meisjesnaam dacht ik. Het is aan de kant van Le Chapeau maar meer richting Borgerhout, vlak aan een openbare parking. Als je voorbij de parking bent (richting Borgerhout) dan ben je te ver. Het staat op het raam geschreven en je ziet wel duidelijk dat het een winkel is met bruidsjurken.
Ik heb mijn jurk gekocht in la sposa outlet. Is een jurk die normaal 1200 € kost, ik heb 400 € betaald. Er hangen zelfs al jurken van 200 €. Zeker een bezoekje waard.
bedankt!