Terug naar overzicht
Hey Femke,Ik denk dat het zeker geen probleem is als je dit genre gebruikt voor de ceremonie, het is jullie dag en jullie kiezen de muziek die jullie mooi vinden :) En de tekst is ook heel toepasselijk.Wij horen zelf graag Disclosure, ook house en niet echt typische trouwmuziek maar we gaan het zeker ook gebruiken doorheen de dag. Een tip voor een mooi nummer binnen jullie genre (moest je er zelf nog niet opgekomen zijn natuurlijk): Duke Dumont - Need U.Groetjes,Debby
Oh ja, nog even een toevoeging: je kan ook steeds zoeken naar een akoestische/rustige versie van de nummers die je graag hoort, soms zijn die er, en kan je die dus gebruiken. Succes ermee!
Hey Femke,Wat ik vaak doe is een accoustische versie brengen (piano zang) van hele hippe liedjes.Vaak zijn mensen super verrast met het resultaat en past het ook mooi bij zo'n kerkerlijke dienstBinnenkort doe ik bev dit:https://www.youtube.com/watch?v=WdmQMf_-9k4 Ik vind dit super :-) maar dat gaat eigenlijk bij elk liedjeVeel geluk,www.josephinesings.com