Terug naar overzicht
Geen ervaring met Tommy, Wij hadden DJ Filip Mortier uit Aartselaar en wij zijn nog steeds blij dat hij bij ons gedraaid heeft... Ook mijn vriendin had hem en was er zeer tevreden over. Je kan er echt alles aan vragen, hij is heel lief en vriendelijk en hij heeft ons ontzettend geholpen met het afspelen van een filmpje (wij hadden niet voorzien dat we bedrading nodig hadden voor een beamer)
Dag Sarah,DJ Tommy Waters speelde op het trouwfeest van een vriendin van mij en het was een mega geslaagd feest! Ze zegt dat hij heel professioneel werkt, ook wat de communicatie vooraf betreft, hij spreekt al eens met het trouwkoppel op voorhand af om kennis te maken, het feest te doorlopen en de zaal te bekijken. Hij is zelf ook muzikant en heeft dan op het trouwfeest ook een paar nummertjes live op de gitaar gebracht (zelf al zingend en spelend), zij mocht de nummertjes ook aanvragen. En wat de rest van de muziek betreft, mag je een lijst doorgeven met de nummers die je zeker wel en/of niet wil horen.Succes!
Dag Sarah,
DJ Tommy Waters speelde op het trouwfeest van een vriendin van mij en het was een mega geslaagd feest! Ze zegt dat hij heel professioneel werkt, ook wat de communicatie vooraf betreft, hij spreekt al eens met het trouwkoppel op voorhand af om kennis te maken, het feest te doorlopen en de zaal te bekijken. Hij is zelf ook muzikant en heeft dan op het trouwfeest ook een paar nummertjes live op de gitaar gebracht (zelf al zingend en spelend), zij mocht de nummertjes ook aanvragen. En wat de rest van de muziek betreft, mag je een lijst doorgeven met de nummers die je zeker wel en/of niet wil horen.
Succes!