Terug naar overzicht
Dag allemaal,
Een perfecte locatie kiezen is niet zo eenvoudig! Waarschijnlijk ben ik niet de enige dit zo ervaart :-)! We hadden ons oog laten vallen op kasteel van hoen, maar is helaas in september 2015 niet meer beschikbaar op een zaterdag. Ook de prijs voor de zaal te huren(3000 exl btw) is niet min.
Daarom...een volgende locatie... het monnikenhof in Heers(Heks-Vechmaal). Hun website is zéér beperkt. Heeft er iemand ervaring met deze locatie?
Of hebben jullie zelf andere ideën? Wij vinden het zeer mooi als de zaal een gerenoveerde hoeve is waarbij de oude balken etc nog intact zijn.
bedankt!
Lore
Wij zijn voor de Tiendeschuur in 't Speelhof in Sint-Truiden gegaan. Da's een hele mooie schuur met nog de originele houten balken, maar toch ook met moderne voorzieningen (toilet, bar, ...). En qua prijs een heel pak schappelijker dan Kasteel van Hoen! Alleen moet je wel de eigenaar te pakken kunnen krijgen, dat kan wel eens lastig zijn. Maar zeker de moeite waard hoor!
Ik heb hier ook op het forum gelezen dat dit een hele grote zaal is. Wij hebben maximum 110 personen op het dansfeest. En dat we hierdoor dan een beetje verloren lopen.
Hi Lore,Wij rekenen ook op een 100-tal gasten, enkel dansfeest, maar daarvoor is de zaal perfect! Je kan makkelijk mensen plaatsen en laten zitten en toch nog ook ruimte hebben om te dansen. Je kan trouwens altijd eens de zaal gaan bezichtigen, zonder verplichtingen.
Aangezien jullie voor een zeer mooie locatie willen gaan kan ik misschien Hof ten steen aanraden in Dormaal.Zeer mooie locatie met kerkje en alles aan.Ook daar moet je 2000 euro voor de zaal betalen plus je menu.Groetjes
Lieve Lore,Alvast bedankt Sandy voor je tip! Je betaalt inderdaad redelijk wat huur bij ons voor de zaal, maar je krijgt er heel wat voor in de plaats.In de zaalhuur zit een volledige basis aankleding inbegrepen. Van stoelen, linnen, bestek, glazen, bloemstukje, kaarsen , tot een suite met een gratis overnachting en ontbijt! En een super begeleiding ; )Kom zeker vrijblijvend langs. Met vriendelijke groeten,Jorun Dirixwww.hoftensteen.be