Terug naar overzicht
Mooie foto's! Welke locatie hebben jullie gebruikt?
Ik wou ook juist vragen waar jullie fotos zijn genomen, want zo iets zoeken wij ook! ;)
Mijn Beringen?
Waar heb jij die hangertjes laten maken aan jouw boeketje? Prachtig
Ik ben fan van je bedankingsgeschenkjes (confituurpotjes?) en de wagen.; :) Proficiat!
Inderdaad, we zijn naar de oude mijngebouwen in Beringen geweest :) Leuke locatie en mooie lichtinval. Wij waren op voorhand wel al eens gaan kijken dus zo verlies je de dag zelf geen tijd met zoeken naar waar er allemaal toffe fotoplekjes zijn want het is toch een vrij grote site. @ Sophie : de hangertjes aan mijn boeket heb ik zelf gemaakt :) Ik had in de veritas enkele houdertjes gekocht, hier de foto ingedaan (gewoon geprint eigenlijk op wat dikker, glanzed papier), dan met hars erover en laten uitharden. Echt super gemakkelijk!@ Britt: bedankt! De bedankjes waren inderdaad confituurpotjes :) Heel veel fijne reacties op gekregen!
Hele mooie foto's Joke! In Lommel getrouwd?
Hele leuke foto's, lijkt me een super trouw dag! Mag ik je vragen waar jullie het groene autootje gehuurd hebben? Wij zoeken namelijk ook zoiets in die kleur :)
@ Jolande: we zijn inderdaad in Lommel getrouwd. Ben je ook van hier in de buurt? :)@ Debby: we hebben zo wat elk Fiat forum afgezocht en overal zoekertjes geplaatst in België en Nederland. Uiteindelijk hebben we de Fiat via via gevonden maar was eigenlijk meer een vriendendienst :) en dus geen verhuurbedrijf...
Oké, bedankt voor je antwoord! We willen graag een lichtgroene fiat of mini cooper, maar dat zal dus nog een hele zoektocht worden :)
Jep, ik woon in Lommel :).Ga de mijnen in beringen als binnenlocatie in mijn achterhoofd houden. Wat een mooie locatie!
Wauw mooie foto's! Ik had dan weer een vraagje over uw mooie armbandjes met het oneindig teken! Van waar komen die en aan wie had je die allemaal gegeven?!
Ha, ik ben ook een Joke die trouwde op 04/10/14. ;)Superfoto's!
Ha, ik ben ook een Joke die trouwde op 04/10/14. ;)
Superfoto's!
@ Debby : inderdaad een hele zoektocht! Wij wilden ook graag een Fiat of een Mini :-) Best kan je contact opnemen met wat clubs enzo. Soms duurt het wel even voor er een antwoord komt, maar zo hebben wij de auto uiteindelijk ook gevonden (en ook pas eind juli).@ Cindy : de armbandjes heb ik voor een stuk zelfgemaakt. De strikjes zelf heb ik besteld via Etsy (custom listing voor 8 kleine strikjes) bij de volgende shop https://www.etsy.com/shop/vintagestampjewels --> heel goede service, snelle reactie en ben echt super tevreden erover! Dan heb ik alles zelf in elkaar gezet. Ik had zo'n armbandje voorzien voor mijn 8 beste vriendinnen. Ik had er dan zo'n heel pakketje van gemaakt met een kaartje erbij en een fotokadertje met foto's van ons allemaal (we kennen elkaar allemaal al heel lang). Vonden ze super!@ Joke : hoe grappig dat we op dezelfde dag zijn getrouwd! :)