TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patrick
|
8-11-2014 10:39:03
Velen zijn tevreden over Youniek, maar als ik dit lees is hun service alles behalve goed! Best niet mailen en bellen maar gaan afhalen, er zijn er genoeg die het wel snel zullen herstellen. Alweer geen reclame voor de bruidswinkel, maar zo moet het "kenbaar maken".
|
|
mona
27-7-2013
|
8-11-2014 13:27:22
Wel vreemd, een paar kleine herstellingen en een lusje kunnen toch zo lang niet duren? Zou er misschien iets anders misgegaan zijn? Als je er niet ver van woont, zou ik toch eens persoonlijk langsgaan om uitleg te vragen, we zijn al november!
|
|
stephanie
17-5-2014
|
8-11-2014 23:57:15
Wel grappig, zette dit er deze morgen op en kreeg deze avond eindelijk antwoord. het is gemaakt ! mag het komen afhalen :) wat zal ik blij zijn om na 5 maanden eindelijk mijn kleed terug te zien :D
en de onderrok was een scheur in door het vallen dus dit zou herstelt worden. plus een lus aangemaakt worden. nu hopen dat het tegoei gedaan is!
en ben altijd zeer tevreden geweest , maar had een betere controle verwacht van hen van de afwerking ( heb hier zelf ook wel niet aan gedacht! omdat ik dacht dat dit in orde was ) + een betere nazorg. ik kan snappen dat toekomstige bruidsjurken voorrang hebben maar dit vond ik er wel over gaan :(
|
|
Patrick
|
9-11-2014 9:17:55
Is wel toevallig, mss volgen zij ook dit forum, je weet maar nooit,,, Als het ok is ben je weer een tevreden klant voor hen, Succes,
|
|
stephanie
17-5-2014
|
9-11-2014 19:45:01
Zou kunnen. en heb toch nog een wrang gevoel. ze wisten dat ik nog een fotoshoot wilde laten doen ( buiten ) en de voorbije maanden was het daar goed weer voor. Nu jammer genoeg niet meer! ik heb hen hier voorheen van op de hoogte gebracht. Ach zal voor na de winter zijn dan! :)
Plus er zo zelf moeten achterzitten is niet fijn!
|
|
Jessica
7-7-2012
|
10-11-2014 10:28:06
Elke winkel zal zijn gebreken wel hebben vermoed ik, ik snap perfect dat het allesbehalve fijn is, maar ze er nu direct voor gaan afschieten is er toch wat over hoor @patrick
|
|
tanja
28-5-2016
|
10-11-2014 21:12:50
Ik heb gehoord dat de jurken die ze daar verkopen in China gemaakt worden. Misschien is de herstelling daar ook gebeurd en duurde het daarom zo lang...?
|
|
mona
27-7-2013
|
10-11-2014 23:38:39
Tanja, heb ik ook even gedacht, maar ik vermoed dat retouches en herstellingen toch in België zullen gebeuren. Denk dat de verzendingskosten naar China niet opwegen tegen de kleine kost voor retouches hier in België.
|
|
Patrick
|
11-11-2014 9:36:49
@Jessica, sorry,,,
|
|
stephanie
17-5-2014
|
11-11-2014 18:11:04
stof werd besteld in china, duurt 2 weken en de retouches gebeurden hier :) dus begrijp het zelf ook niet goed.
het kapotte stuk sneden ze eraf en daar naaiden ze dan een nieuw stuk aan + lusje.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|