Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mis trouwkleed :(

8-11-2014 9:31:43
Goedendag ,

hier even een berichtje om mijn frustraties te uiten.
Ben al getrouwd van 17 mei 2014 en het was een mooie dag!

Mijn kleed zag er ook prachtig uit. Maar in de winkel waren ze het lusje vergeten om het te dragen, dus heb heel onhandig moeten sleuren met mijn kleed die dag wat echt niet leuk en vermoeiend was! hierdoor was ik ook tijdens de entree en de openingsdans gestruikeld ( en gevallen ) over mijn kleed *schaam* waardoor mijn trouwkleed ook stuk was.

contact gehad me de trouwwinkel en ze zouden dit herstellen. want wou dit nadien nog aandoen voor een fotoshoot en dergelijke.

op 4/6 deed ik mijn kleed binnen. het zou 6-8 weken duren om het te maken.
vandaag zijn we 8/11 en heb mijn trouwkleed nog niet terug. na de 8 weken stuurde ik een mailtje en kreeg ik na een paar dagen een antwoord dat het september zou worden. begin oktober een mailtje dat het eind oktober zou worden. overlaatst nog een mail gestuurd en ze sturen gewoon niet meer terug.

dus weet niet of ik mijn trouwkleed nog ga terugkrijgen :(

dit was bij youniek te Turnhout. was voor de trouw tevreden over hun , maar tijdens de trouw was het erg onaangenaam mijn jurk en hun nazorg is ook niet over naar huis te schrijven! vind dit echt wel jammer want zag zo uit om mijn kleed terug in mijn bezit te hebben en er foto's mee te laten trekken nog!

sorry voor de lange uitleg, maar wilde die frustraties even kwijt :(

stephanie
17-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1980

Patrick

Meld misbruik8-11-2014 10:39:03

Velen zijn tevreden over Youniek, maar als ik dit lees is hun service alles behalve goed! Best niet mailen en bellen maar gaan afhalen, er zijn er genoeg die het wel snel zullen herstellen.
Alweer geen reclame voor de bruidswinkel, maar zo moet het "kenbaar maken".

mona
27-7-2013
 Meld misbruik8-11-2014 13:27:22

Wel vreemd, een paar kleine herstellingen en een lusje kunnen toch zo lang niet duren? Zou er misschien iets anders misgegaan zijn? Als je er niet ver van woont, zou ik toch eens persoonlijk langsgaan om uitleg te vragen, we zijn al november!

stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik8-11-2014 23:57:15

Wel grappig, zette dit er deze morgen op en kreeg deze avond eindelijk antwoord. het is gemaakt ! mag het komen afhalen :) wat zal ik blij zijn om na 5 maanden eindelijk mijn kleed terug te zien :D

en de onderrok was een scheur in door het vallen dus dit zou herstelt worden. plus een lus aangemaakt worden. nu hopen dat het tegoei gedaan is!

en ben altijd zeer tevreden geweest , maar had een betere controle verwacht van hen van de afwerking ( heb hier zelf ook wel niet aan gedacht! omdat ik dacht dat dit in orde was ) + een betere nazorg. ik kan snappen dat toekomstige bruidsjurken voorrang hebben maar dit vond ik er wel over gaan :(

Patrick

Meld misbruik9-11-2014 9:17:55

Is wel toevallig, mss volgen zij ook dit forum, je weet maar nooit,,,
Als het ok is ben je weer een tevreden klant voor hen, Succes,

stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik9-11-2014 19:45:01

Zou kunnen.
en heb toch nog een wrang gevoel.
ze wisten dat ik nog een fotoshoot wilde laten doen ( buiten ) en de voorbije maanden was het daar goed weer voor. Nu jammer genoeg niet meer!
ik heb hen hier voorheen van op de hoogte gebracht. Ach zal voor na de winter zijn dan! :)

Plus er zo zelf moeten achterzitten is niet fijn!

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik10-11-2014 10:28:06

Elke winkel zal zijn gebreken wel hebben vermoed ik, ik snap perfect dat het allesbehalve fijn is, maar ze er nu direct voor gaan afschieten is er toch wat over hoor @patrick

tanja
28-5-2016
 Meld misbruik10-11-2014 21:12:50

Ik heb gehoord dat de jurken die ze daar verkopen in China gemaakt worden. Misschien is de herstelling daar ook gebeurd en duurde het daarom zo lang...?

mona
27-7-2013
 Meld misbruik10-11-2014 23:38:39

Tanja, heb ik ook even gedacht, maar ik vermoed dat retouches en herstellingen toch in België zullen gebeuren. Denk dat de verzendingskosten naar China niet opwegen tegen de kleine kost voor retouches hier in België.

Patrick

Meld misbruik11-11-2014 9:36:49

@Jessica, sorry,,,

stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik11-11-2014 18:11:04

stof werd besteld in china, duurt 2 weken en de retouches gebeurden hier :)
dus begrijp het zelf ook niet goed.

het kapotte stuk sneden ze eraf en daar naaiden ze dan een nieuw stuk aan + lusje.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info