Terug naar overzicht
Onze tweeling droeg kleedjes van www.suitsyouwell.nl (of zoiets). Als je wil kan ik je een foto mailen.
Ik weet niet van waar je bent maar in antwerpen hebben ze er ook
Hey Lien!ik denk er ook aan om de jurkjes te bestellen bij suits you well.Ben je tevreden van de jurkjes en van de kwaliteit?Groetjes!
Hey Lien!
ik denk er ook aan om de jurkjes te bestellen bij suits you well.
Ben je tevreden van de jurkjes en van de kwaliteit?
Groetjes!
In Brussel in Rue de Brabant vind je leuke kleedjes voor bruidskindjes en zijn echt niet duur ! Groetjes
In Brussel in Rue de Brabant vind je leuke kleedjes voor bruidskindjes en zijn echt niet duur !
Groetjes
Om 1 keer aan te doen zijn ze perfect. En ook al gewassen en nog steeds zien ze er goed uit. Bij 1 kleedje is de zoom wel gescheurd,maar dat kleedje heeft tussen een autodeur gezeten dus dat is niet zo abnormaal.En voor die prijs ben ik heel tevreden van de kwaliteit.De schoenen van onze meisjes kwamen (zoas lesley zegt) uit de brabantstraat in brussel. Daar waren ze heel blij mee (hakje en glitter).
Ik was toevallig in Sittard (NL) aan het shoppen deze week, en daar zag ik in de H&M een soort 'feestcollectie' voor kinderen hangen, misschien dat ze er hier in een belgische H&m ook zoiets hebben hangen?
De jurkjes van onze bruidsmeisjes (9 en 11jaar) komen van www.d-moda.nlWe hebben ze besteld via internet en een paar dagen later waren ze al geleverd. Ze zagen er geweldig uit, zelfs nog beter dan op de foto. Voor de 2samen, incl verzending hebben we ongeveer 170€ betaald. Hun vestjes komen van appel's en waren 15€/stuk.De diadeems van de meisjes komen van Claire's, +- 6€/stuk, vind je in Shopping Wijnegem of Waasland Shopping en op paar andere plaatsen.De schoenen gaan wij waarschijnlijk in Duitsland bij "Deichmann" halen. Veel keuze voor weinig geld. Juist over de grens heb je er verschillende.We zullen dus rond de 250€ zitten voor alles voor de 2meisjes.
De jurkjes van onze bruidsmeisjes (9 en 11jaar) komen van www.d-moda.nl
We hebben ze besteld via internet en een paar dagen later waren ze al geleverd. Ze zagen er geweldig uit, zelfs nog beter dan op de foto. Voor de 2samen, incl verzending hebben we ongeveer 170€ betaald. Hun vestjes komen van appel's en waren 15€/stuk.
De diadeems van de meisjes komen van Claire's, +- 6€/stuk, vind je in Shopping Wijnegem of Waasland Shopping en op paar andere plaatsen.
De schoenen gaan wij waarschijnlijk in Duitsland bij "Deichmann" halen. Veel keuze voor weinig geld. Juist over de grens heb je er verschillende.
We zullen dus rond de 250€ zitten voor alles voor de 2meisjes.