Terug naar overzicht
Dag bruidjes
Ik en mijn verloofde zijn aan het twijfelen om een weddingplanner te zoeken! Indien we dit toch doen, hoeveel opvoorhand schakel je zo iemand in? Wij trouwen volgend jaar in september.
Groetjes
Weddingplanners zijn nog niet zo ingeburgerd in Vlaanderen. Een professionele event organisator kan zeker een meerwaarde betekenen als je belang hecht aan verfijning. Die ervaring moet je van begin af inschakelen, want meestal is dan elk detail belangrijk. Succes
Wij hadden een weddingplanner. We zijn in oktober 2014 getrouwd en wij hebben een weddingplanner ingeschakeld vanaf het moment dat de zaal vastlag. Dus eigenlijk van bijna in het begin. Wij zijn wel pas 'laat' beginnen plannen (zaal lag vast in februari 2014). Best zo snel mogelijk, dat is gewoon gemakkelijker dat hij /zij direct mee is met het eerste idee.
Dag Sophie,Een weddingplanner neemt het vele werk dat bij het plannen van een huwelijk uit jullie handen. Zo kunnen jullie ten volle genieten van jullie huwelijksdag zonder jullie zorgen te hoeven maken. De meeste van mijn klanten kiezen voor een weddingplanner omdat het hen veel tijd bespaart en omdat ze op zoek zijn naar leuke en originele ideeën. Als jullie interesse hebben, kunnen jullie altijd een afspraak maken voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Ik ben alvast nog vrij op jullie trouwdatum. Hopelijk tot binnenkort!Groetjes,EllenBoboda Weddings & Eventswww.boboda.be
Beste SophieProficiat met de trouwplannen en leuk dat jullie eraan denken om een weddingplanner in te schakelen. Het best om deze nu al te contacteren daar er dan optimaal de tijd ter beschikking is om jullie huwelijk tot in het kleinste detail te plannen.Als jullie houden van een gepersonaliseerd huwelijk tot in detail uitgewerkt dan zijn jullie bij Weddingplanner Alle Gebeure aan het juiste adres. Neem eens een kijkje op www.allegebeure.be en bij interesse kunnen jullie mij altijd contacteren via allegebeure@skynet.be voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek bij jullie thuis.Vriendelijke groetDavy Achtenwww.allegebeure.be
Wij trouwen in juli 2015 en hebben het contract met onze weddingplanner getekend iets nadat de zaal vastlag, dat zal ergens februari 2014 geweest zijn.Groetjes Kelly
Beste SophieNeem eens een kijkje op www.karinamisplonwedding.be .Daar kan je al heel wat info over onze werkwijze terugvinden. Natuurlijk, hoe vlugger je een Wedding Planner boekt, hoe vlugger jullie van start kunnen gaan.Laat je niet misleiden door de geruchten wat een "echte" Wedding Planner kost.Wij zijn zeker betaalbaar voor al onze diensten. Van zowel enkel trouwdag begeleiding tot volledige planning.Wensen jullie graag meer info, bel of mail gerust, een 1ste gesprek is steeds vrijblijvend.GroetjesKarinainfo@karinamisplonwedding.beGSM 0498/847695