Terug naar overzicht
De tijd die je zult spenderen bij het aanmaken van je booth moet je ook in rekening brengen. De eventuele kopzorgen ook. Je huwelijksdag is zowiso al hectisch genoeg...constant met de booth in je achterhoofd zitten lijkt mij ook niet ontspannend. Projecteren van foto's maximum 20 minuten.. Daarna wil je publiek niet meer verder kijken.Wat doe je met je booth na je feest? Kortom, economisch gezien lijkt een zelfbouw niet echt interessant. Mvg
Als je je gasten vertrouwt zou ik een Fujifilm instax mini aanschaffen. Deze ergens leggen zodat de gasten hier foto's mee kunnen maken.Enige nadeel: je beschikt zelf niet over de foto's.Ik denk dat ik de €500 in een flitspaal zou investeren. Er is inderdaad een hoop last bespaard! :-)
Kopzorgen en tijd neem ik er zeer graag bij, ik hou van zo'n projectjes. Na het feest zou deze ook niet stilstaan, ik werk in een school, daar zijn sporadisch eens feestjes. Ik kan het uitlenen aan vrienden die trouwen. Ik kan zelfstandig beginnen (www.discofoto.be ) ... @discovideo, geen nood, 't is maar om te lachen :)
Het woord "foto" zit zowiso reeds in al mijn paginatitels Arne...grtz
Hallo,wij hebben zelf een babbelbox gemaakt. Dan krijgen de mensen zelf wel geen foto mee, maar het was toch zeer geslaagd en de mensen vonden het supertof. Je moet wel zien dat je een ruimte hebt niet in de feestzaal. Een grote doos, mooi versierd met daarin een eigen filmcamera. Als je er mee van wil weten, laat het maar weten.Succes !
Hoi,Wij hebben de flitspaal gehad op ons touwfeest en ik vond het echt zijn geld waard !Ondertussen zijn er een aantal mensen die het idee "gepikt" hebben, omdat ze het ook zo tof vonden en er wordt nog over gepraat ! (en onze trouw was op 15/3/2014)Ook krijg je het nadien keurig op DVD, en heb je al een trouwalbum op zich gekregen.Moesten wij opnieuw trouwen, zou dit zeker voorrang krijgen tov andere kostelijke zaken zoals een old timer busje waar we amper in gezeten hebben. Dan hebben we aan de flitspaal veel meer gehad !Ik zou het jammer vinden moest er die dag iets mis mee gaan, en dat al het werk voor niets was. Anders heb je maar de gsm nr. te bellen, en ze staan er !Ik kan me ook niet inbeelden dat onze gasten naar een scherm zouden kijken om hun foto's te bekijken. Ze vonden het echt leuk om die foto's in 2-voud te hebben.Maar ik spreek maar voor mezelf hé.Veel knutselplezier ! :-)
Arne,Met betrekking tot uw vraag: "zijn er nog andere mogelijkheden?"Ja, een totale verassing, een DvD, waarop al jullie gasten, die voor de Babbelbox hebben gestaan, te zien zijn. Een film met HD beeld en stereo geluid. En als kers op de taart : van alle gasten een digitale foto. Het leuke is, de avond van het feest merk je niks pas een week na het feest, kan je, samen met familie en, of vrienden, opnieuw genieten.Check op http://www.luckysdvdbabbelbox.be Veel plezier met de voorbereidingen.
Arne,
Met betrekking tot uw vraag: "zijn er nog andere mogelijkheden?"
Ja, een totale verassing, een DvD, waarop al jullie gasten, die voor de Babbelbox hebben gestaan, te zien zijn. Een film met HD beeld en stereo geluid. En als kers op de taart : van alle gasten een digitale foto.
Het leuke is, de avond van het feest merk je niks pas een week na het feest, kan je, samen met familie en, of vrienden, opnieuw genieten.
Check op http://www.luckysdvdbabbelbox.be
Veel plezier met de voorbereidingen.