Terug naar overzicht
Action! :)
www.styleyourparty.be
Gebruiken jullie dit dan tijdens het avondfeest?
Bedankt voor de tips! Ja, wij zouden dit graag tijdens de openingsdans gebruiken.
Bij big bazar in nederland vele soorten
Beste BrittEen tip uit ervaring:Vuurstokjes zijn idd heel mooi. Maar niet vergeten: deze zijn heel snel opgebrand, iedereen moet ze tegelijk aansteken en je moet genoeg aanstekers voorzien op tafel. Ook aanvragen of dit mag in een feestzaal.GrtjsKarina
Ik dacht er aan om in de plaats van vuurwerkstokjes zo van die lichtgevende stokjes uit te delen. Je ziet dat soms ook op festivals of fuiven en je kan er dan een armband van maken.Ik heb wel nog niet gevonden waar je dat kan kopen.
Karina, bedankt voor de tips. Ik ga het zeker nog eens goed bespreken met de zaal. Als het niet kan, dan is het niet zo heel erg, maar het zou toch tof zijn. Sarah, ik ben ook op zoek gegaan naar alternatieven, maar toch geen gevonden die in mijn concept passend lijken.
Karina, bedankt voor de tips. Ik ga het zeker nog eens goed bespreken met de zaal. Als het niet kan, dan is het niet zo heel erg, maar het zou toch tof zijn.
Sarah, ik ben ook op zoek gegaan naar alternatieven, maar toch geen gevonden die in mijn concept passend lijken.
lichtgevende sticks of bandjes vind je in de action.