Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ochtendplanning trouwdag!

11-11-2014 15:46:16

Onze trouwdag komt dichter en dichter bij: minder dan een maand op de teller!...

Qua organisatie is alles bijna zo goed als geregeld, behalve hier en daar nog wat kleine dingen die sowieso op het laatst dienen te gebeuren, dus daar heb ik wel alle vetrouwen in.

MAAR! op de dag zelf dient er 's morgens nog wel wat te gebeuren. Ik dacht altijd van: ik doe dat wel, dat zal wel lukken, maar nu twijfel ik toch. Wat moet er die morgend nog gebeuren?

- bloemen die moeten opgehaald worden (o.a. bruidsboeket, corsage en bloemen voor op de high tea tafel enz.)

- een paar persoonlijke dingen in het gemeentehuis aanbrengen, gaan plaatsen

- naar de bakker om onze bestelling af te halen voor de high tea en dan nog alles op de etageres leggen enz.

- ...

Make-up en kapsel gebeurt aan huis. Ik word rond 10.45 u opgemaakt, de bedoeling is dat het rond 12.30 u klaar is. (kapsel, make-up, kleed en alles aan enz.) Dan kan ik nog even meegenieten van de high tea en om 13.30 u verwachten we de wagen om dan rustig naar het gemeentehuis te vertrekken. (is vlakbij :) ) en om 14 u trouwen we dan voor de wet.

Over de zaal maak ik mij niet zoveel zorgen. Die bloemen brengt onze florist de dag zelf naar de zaal en de dag voordien zullen wij aanwezig zijn om alles (tafelafwerking, persoonlijke toetsen) verder in orde te brengen. Enkel 's morgens maak ik mij dus zorgen. Hulp van derden ligt moeilijk die dag.

Hoe kan ik dit het best oplossen en me toch nog wat op mijn gemak voelen die ochtend?

Eventueel toch iemand inschakelen voor de morgend tot vertrek ceremonie? Maar doet die persoon dan zo'n taken wel? Alle tips zijn welkom!

Britt

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 837

Michele
20-6-2015
 Meld misbruik11-11-2014 17:06:32

Je kan of wel je man hiervoor inschakelen, of wel een ceremoniemeester?

Annelies
27-8-2011
 Meld misbruik11-11-2014 18:35:27

Een ceremoniemeester is hier inderdaad wel aangewezen. Niet alleen voor deze dingen te doen maar ook om de rest is goede banen te leiden zodat jij en je man aan niets meer moeten denken en alleen maar moeten genieten.

Groetjes,

Annelies Vandebon
Marrynique
Weddingplanner/ceremoniemeester
marrynique@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...

kaath
11-10-2014
 Meld misbruik12-11-2014 22:39:19

Vraag je florist of hij de bloemen 's morgens brengt naar je huis. Normaal zal dit geen probleem zijn. Voor de high tea zou ik hetzelfde doen met de bakker.

Zoveel mogelijk laten brengen... Voor het decoreren/organiseren stel je 1 iemand aan die je vertrouwt.

Hoeveel tijd je ook lijkt te hebben die ochtend. Hij vliegt voorbij en zorg ervoor dat alles zal zijn hoe jij/jullie het willen zonder dat jullie erbij zijn. Dan hoef je je ook geen zorgen te maken als jullie er niet kunnen zijn door een onvoorziene omstandigheid bv.

veel succes!

Karina

Meld misbruik13-11-2014 15:46:43

Beste Britt

Misschien is ons concept "Wedding Morning" iets wat jullie best kunnen gebruiken.
Stuur ons je mail adres door en we bezorgen je al de nodige informatie.
Wij, als Wedding Planner hebben ons erop voorzien om zulke zaken op te lossen, zonder stress, zonder zorgen, maar ook vooral betaalbaar.

Groetjes,
Karina
info@karinamisplonwedding.be
www.karinamisplonwedding.be
0498/847695

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...