Terug naar overzicht
hej,ik heb dat ook gevolgd en heb mij bevraagd en dat is net zoals JPC in antwerpen redelijk prijselijk omdat ze met hun eigen naai atelier werken:)als je 5000€ wilt geven dan kan je daar wel terecht
Ik ben gaan passen in La Sposa. Ze waren er erg vriendelijk! De prijzen zijn erg afhankelijk van wat je wil. Wil je veel kant of niet, wil je speciale details of niet...Ik had uiteindelijk één kleed die mij aansprak en was 1700-1800 euro ofzo. Ik denk dat dit een vrij normale prijs is voor een kleed uit de collectie op dit moment. Maar dan moet je nog de jurk laten aanpassen en die kosten moet je bijbetalen. Ik heb uiteindelijk een andere jurk gekozen dus geen idee hoeveel dat nog zou kosten...
Ik ben ook gaan passen in La Sposa en heb daar uiteindelijk gekozen. Het duurste kleed dat ik gepast heb was 2.400 euro. De meeste zitten rond de 1.700-1.800 euro denk ik. Ik denk dus niet dat La Sposa per se duurder is dan andere winkels. De retouches zijn 25 euro per uur met een maximum van 125 euro. Ook dat valt dus goed mee.Succes!
Ik ben in La sposa mijn kleed gaan passen. Ik heb hem ook daar gevonden. De prijs valt super mee! Het is een kleed van linea raffaeli uit de nieuwe collectie en die koste 1350 euro. Ik verschoot me een bult dat het zo goed mee viel :p
Bedankt voor de reacties! 😊 ik heb eens gekeken en het is een goed uur rijden , ik ga eerst eens dichter in de buurt kijken...vrijdag ga ik naar Cony in Aalter. En ik wil max 1500 hooguit 2000 euro uitgeven aangezien m ouders dit betalen voor me.groetjes mieke
Ik was ook een vaste kijkster van het programma. :-) Bij JPC Collection ben ik enkele jaren terug eens langs geweest met een vriendin en daar vertelde ze ons dat ze jurken hebben tussen de 1000 en 10.000 euro.Ik heb aanstaande zaterdag een afspraak bij JPC Collection om trouwjurken te passen en in december bij La Sposa. Ben benieuwd! ;-)
Veel plezier Tiffany , ik hou het in aalter en oostburg. Gisteren geweest staan twijfelen nu woensdag terug naar oostburg mss word het daar m kleed. Was aan het twijfelen tussen 2 kleedjes 😥