TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
10-10-2015
|
12-11-2014 19:17:43
Hey Stephanie,
Je hoeft echt niet te stressen! Kleedjes gaan passen is super leuk!! Echt waar, gewoon genieten, alles komt goed!
Volgens een vriendin van mij (die ook al getrouwd is) is die fameuze "klik" er niet altijd hoor. Zij vond haar kleed uiteraard wel heel mooi, maar ze zei dat ze toch niet dat gevoel had dat soms beschreven wordt.
Gewoon met een open geest er naartoe gaan, niet te veel verwachten, dan kan het alleen maar meevallen!
Veel plezier! x
|
|
Deborah
5-9-2015
|
12-11-2014 21:08:25
Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt, en waar jij de klik mee hebt. Ik kwam op het begin helemaal niet overeen met wat mijn mama en zus schoon vonden. Zo had ik een kleed aan waarbij mijn mama en zus direct moesten wenen en ik "voelde het niet". Ik heb uiteindelijk iets heel anders aangedaan, waarin ik meer mezelf voelde, en bij nog een kleed van dit genre waren we alle 3 aan het wenen. Toen was de keuze dus ook snel gemaakt. Want toen mijn mama en zus dat ene kleed mooi vonden maar ik het niet mezelf vond, vond ik het ook wel moeilijk. Dus vooral blijven passen en zoeken naar iets waar je jezelf goed in voelt en je "achterban" zich ook in kan vinden. Want uiteindelijk ben jij het die het kleed zal moeten dragen!
Veel plezier! Want ik vond dat zo een fijne dag. Ik vind het nu soms zelfs spijtig dat ik niet nog eens kan gaan kiezen :D
Groetjes
|
|
Peggy
13-3-2015
|
13-11-2014 9:20:23
Hallo Ik ben bij youniek geweest en heb daar mijn kleed gevonden . Ik mag nu dinsdag terug naar daar want kleed is af en mag voor de eerste pas terug gaan Hele vriendelijke mensen Ben benieuwd voor dinsdag en wens je veel succes
|
|
Cindy
15-5-2015
|
13-11-2014 11:55:16
Mijn kleed komt ook van Youniek! Heel vriendelijke mensen en alles kan daar kwestie van aanpassingen naar uw smaak...zalig! Vooral genieten zou ik zeggen!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|