Terug naar overzicht
heel mooi liedje!!!!!!!!!!
Peggy,Dat is een mooi liedje en als je van Nederlandstalig houdt kan ook eens luisteren naar 'Dochters' van Marco Borsato.Je moet er natuurlijk voor zijn maar dat is zeker ook geen slecht nummer.Succes ermee!Bart...PARTYSOUND
Goeie keuze!! Is bij ons beetje zelfde verhaal op onze trouwdatum zullen wij achttien jaar samen zijn en we hebben een dochter van zestien , hoe zullen jullie je dochter hierin betrekken? Wij zouden graag hebben dat zij evenveel kan meegenieten van onze dag maar ik weet nog niet precies hoe ik ze op het feest kan betrekken??? Indien tips ... ze zijn zeker welkom :-) succes met alle voorbereidingen!!!
Lindsey,Je dochter misschien bruidsmeisje laten zijn? En haar eventueel laten speechen tijdens 't feest (als ze dat durft)? Of haar bijvoorbeeld 't dansfeest op gang laten trekken na de openingsdans? Of haar bijvoorbeeld mee laten kiezen qua menu en haar eventueel ook één of meerdere vriendinnen laten uitnodigen (weet ze gelijk waar slapen als jullie je "eerste huwelijksnacht" thuis vieren :))?Of misschien er es met haar over praten wat zij zelf wil die dag?
't was ook onze openingsdans!
Kiekske, Zijn idd goede tips , het vriendinnetje uitnodigen was al in orde en voor de rest hmmmm... ik neem ze binnenkort es mee op shoppingtripke en dan es goed polsen wat ze zelf zou willen want op die leeftijd worden uitbundige meisjes plots weer heel beschaamd en vinden ze vanalles NIET cool hihi maar komt wel goed grtjs en succes bij de rest van de planning, onze datums schelen niet veel dus we horen elkaar hier zeker en vast nog vermoed ik :-)
Kiekske,
Zijn idd goede tips , het vriendinnetje uitnodigen was al in orde en voor de rest hmmmm... ik neem ze binnenkort es mee op shoppingtripke en dan es goed polsen wat ze zelf zou willen want op die leeftijd worden uitbundige meisjes plots weer heel beschaamd en vinden ze vanalles NIET cool hihi maar komt wel goed grtjs en succes bij de rest van de planning, onze datums schelen niet veel dus we horen elkaar hier zeker en vast nog vermoed ik :-)
Hoi, onze dochter (6 jaar) mag ook een vriendinnetje uitnodigen. En stiekem hoop ik dat zij dan bij dat vriendinnetje mag gaan slapen .Ze mag "de ringen dragen" in het gemeentehuis en ik ga vragen dat zij ook betrokken wordt bij de plechtigheid in het gemeentehuis. We trouwen zonder getuigen, dus eigenlijk is zij onze getuige.Ben ook aan het denken om een babysit te vragen om gans de dag mee te gaan, er zijn 9 kindjes, 14-10-8-6-6-2-1-1-0 jaar.