Terug naar overzicht
Hoeveel vraag je voor de rode loper en voor de enveloppe doos ?
Hey , Zie je het zitten om het tekstje die in het rode kadertje staat hier eens te posten, ik kan er niet veel van lezen maar hetgeen ik kan lezen ziet er heel leuk uit !!! Heel leuke kadertjes trouwens , jammer maar het kleur zal niet lukken voor ons :-( Veel succes met de verkoop!!
Hey ,
Zie je het zitten om het tekstje die in het rode kadertje staat hier eens te posten, ik kan er niet veel van lezen maar hetgeen ik kan lezen ziet er heel leuk uit !!! Heel leuke kadertjes trouwens , jammer maar het kleur zal niet lukken voor ons :-(
Veel succes met de verkoop!!
Feestreglement:Feestreglement!Het feest wordt geopend met het openzwaaien vande deuren.Zuurpruimen dienen hun pruimen in te leverenbij de ingang.Voor die gezichten die niet in de juist plooiliggen,wordt het strijkijzer warm gehouden voor eenfeestlift.Het is de dames verboden om de garçons te versieren.Glazen en zaalpersoneel mogen niet worden meegenomen.Zij zijn beiden gehuurd en verder zijn zegeteld.De gasten worden beschouwd als kostgangersen niet als gangkotsers.Aan allen wordt gevraagd om niet harder teslurpen aan zijn glas, dan de muziek speelt.Bij elke mop, zelfs de meest onbenullige, moet er uitbundig gelachen worden.Lach zo hard als je maar wil, maar hou de stoel droog.Als dames het woord hebben, dan zwijgen de heren. De omgekeerde situatie zal zich wel niet voordoen.Alle gekheid is toegestaan, aan ieders verstand wordt toch al getwijfeld.Het is verboden om hulpmiddelen zoalscontactlenzen, brillen, valse tanden, … met elkaar te ruilen. Iedereen feest met zijn eigen gereedschap.….….Dat u niet kan dansen, wil niet zeggen dat u op uw stoel mag blijven zitten.Iedereen wordt verzocht om tijdens depolonaise mee te doen. Anders wordt hem of haar derekening van dit feest toegestuurd!De heren wordt aangeraden om minstens één keer met hun eigen vrouw te dansen. Dit kost slechtsenkele minuten maarvoorkomt heel wat moeilijkheden.Diegene die zijn kluts kwijt is, hoeft tijdens het feest niet te zoeken. De dag nadien wordt ergeveegd en kunnen de klutsen opgehaald worden.U mag zoveel drinken als u wil, de kraan is op het toilet.Het is de dames verboden om via het draaien met de ogen of met andere tekens, hun mannen te dwingen om naar huis te gaan.Bij het naar huis gaan, overtuigt iedereen zich of hij/zijwel in het bezit is van de eigen jas, het eigenverstand en deeigen man/vrouw. Er is geen gelegenheid tot ruilen.Wie in de zaal achterblijft, wordt de volgende dag bij opbod verkocht. Dit om onze onkosten te dekken.Wie op- of aanmerkingen heeft op of over dit feest, moet binnen de twee maanden een beter feest geven.Tenslotte, laat je niet verleiden … glaasje op, laat jerijden!PS: Het bruidspaar heeft vrijstelling van bovenstaand reglement. Zij mogen doen en laten wat zewillen.