Nu Online
Momenteel zijn er 528 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal gezocht regio oostende: zelf doen

14-11-2014 13:59:45
wij zijn op zoek naar een leuke feestzaal regio oostende. We zijn bvb gek van fort napoleon qua locatie maar we willen het feest zoveel mogelijk zelf regelen. (we denken aan bbq of walking dinner).
we willen dus een leuke locatie en we gokken wel met een 200 tal mensen te zijn... niet zo makkelijk want heb al veel gesurft... ofwel doe ik iets verkeerd!
we willen dus zelf voor catering zorgen (dat is een minimum)
en we willen een tuin/plaats waar je naar buiten kan bij mooi weer

we hebben nog niet echt een datum, maar denken al aan juni 2015 - september 2015 :)

ellen

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1467

PV

Meld misbruik14-11-2014 14:23:55

Hallo Ellen,

Allereerst gefeliciteerd met jullie voornemen, jullie gaan een spannende maar leuke tijd in.

Is het wellicht een optie een grote feesttent te plaatsen met houten vloer? Wij verhuren compleet ingerichte partytenten, pagodetenten, alutenten en stretchtenten. We hebben in de loop wat de tijd al heel veel bruidsparen gelukkig gemaakt met één van onze oplossingen. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten!

Kijk maar een op www.koppelmanverhuur.nl

Met vriendelijke groet,

M. Koppelman
Tenten Verhuur Koppelman

ann
4-7-2015
 Meld misbruik14-11-2014 17:59:02

Dag Ellen,

In Meetkerke zijn er 2 hoeves die je kan afhuren. De Roode Poorte of anders feestzaal de pottemaecker.
Wij waren hier echt voor te vinden maar hebben dit uiteindelijk niet gekozen om niet zoveel zelf te moeten doen.

Veel succes met de zoektocht.
Ann

INFINITY.be (DJ Peter)

Meld misbruik15-11-2014 12:04:23

Ann, voor de Roode Poorte weet ik het niet zo goed meer (is zeer lang geleden) maar in de Pottemaecker krijg je zeker geen 200 man binnen, ik zou er maximum 125 plaatsen, wil je nog kunnen ademen, lol. Bovendien is daar verplicht gebruik van een begrensde geluidsinstallatie ook een nadeel!

ellen

Meld misbruik15-11-2014 14:44:52

regio gent mag ook...
't is niet zo dat we per sé per sé alles zelf willen doen, maar we willen het ver van klassiek houden... dus geen zitplaatsen voor iedereen, een snelle hap en dan dansen.

mijn man zou graag ook een frituur hebben op de trouw.. zucht! dus daar moeten we ook plaats voor hebben...

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik16-11-2014 10:16:31

Hallo ! Wij zijn van Bredene.
Ik heb al heel veel goeds gehoord over T'eiland, ook de rode poorte is prachtig.
geniet alvast van de voorbereidingen
lieve groetjes

INFINITY.be (DJ Peter)

Meld misbruik17-11-2014 11:08:29

't Gravenhof te Torhout is sterk in walking dinner formule, de grote zaal is ideaal voor een 200 tal personen. Er wordt een stijlvolle combinatie gemaakt met grote ronde sta-tafels en ook enkele gewone voor de oudere mensen.

Maar dat is van een heel ander niveau dan een frituur vragen...

Hou rekening dat met een frituur iedereen naar buiten moet, en 200 man laten aanschuiven dat is geen lachertje. Behalve verjaardagsfeestjes met een man of 50 nog niet gezien.

Caroline
15-5-2015
 Meld misbruik18-11-2014 12:10:44

'T Eiland (Oostende) zeker eens gaan bekijken.
Je kan daar alles doen zoals je het zelf wil.

cathrine
10-7-2015
 Meld misbruik3-12-2014 22:00:12

Het eiland is inderdaad een superlocatie, maar het moet mooi weer zijn om van de tuin +vijver te kunnen genieten. Zaal op zich niet zo groot, maar idd je kan er alles zelf regelen!al verschillende huwelijksfeesten op die locatie gehad en was steeds super! Let wel: ik heb gehoord dat het niet zo goedkoop is, zaal is zeker 1300 euro. Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info