Terug naar overzicht
Hallo Ellen,Allereerst gefeliciteerd met jullie voornemen, jullie gaan een spannende maar leuke tijd in. Is het wellicht een optie een grote feesttent te plaatsen met houten vloer? Wij verhuren compleet ingerichte partytenten, pagodetenten, alutenten en stretchtenten. We hebben in de loop wat de tijd al heel veel bruidsparen gelukkig gemaakt met één van onze oplossingen. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten!Kijk maar een op www.koppelmanverhuur.nl Met vriendelijke groet,M. KoppelmanTenten Verhuur Koppelman
Dag Ellen,In Meetkerke zijn er 2 hoeves die je kan afhuren. De Roode Poorte of anders feestzaal de pottemaecker. Wij waren hier echt voor te vinden maar hebben dit uiteindelijk niet gekozen om niet zoveel zelf te moeten doen. Veel succes met de zoektocht.Ann
Ann, voor de Roode Poorte weet ik het niet zo goed meer (is zeer lang geleden) maar in de Pottemaecker krijg je zeker geen 200 man binnen, ik zou er maximum 125 plaatsen, wil je nog kunnen ademen, lol. Bovendien is daar verplicht gebruik van een begrensde geluidsinstallatie ook een nadeel!
regio gent mag ook...'t is niet zo dat we per sé per sé alles zelf willen doen, maar we willen het ver van klassiek houden... dus geen zitplaatsen voor iedereen, een snelle hap en dan dansen.mijn man zou graag ook een frituur hebben op de trouw.. zucht! dus daar moeten we ook plaats voor hebben...
Hallo ! Wij zijn van Bredene.Ik heb al heel veel goeds gehoord over T'eiland, ook de rode poorte is prachtig.geniet alvast van de voorbereidingenlieve groetjes
't Gravenhof te Torhout is sterk in walking dinner formule, de grote zaal is ideaal voor een 200 tal personen. Er wordt een stijlvolle combinatie gemaakt met grote ronde sta-tafels en ook enkele gewone voor de oudere mensen. Maar dat is van een heel ander niveau dan een frituur vragen... Hou rekening dat met een frituur iedereen naar buiten moet, en 200 man laten aanschuiven dat is geen lachertje. Behalve verjaardagsfeestjes met een man of 50 nog niet gezien.
'T Eiland (Oostende) zeker eens gaan bekijken. Je kan daar alles doen zoals je het zelf wil.
Het eiland is inderdaad een superlocatie, maar het moet mooi weer zijn om van de tuin +vijver te kunnen genieten. Zaal op zich niet zo groot, maar idd je kan er alles zelf regelen!al verschillende huwelijksfeesten op die locatie gehad en was steeds super! Let wel: ik heb gehoord dat het niet zo goedkoop is, zaal is zeker 1300 euro. Groetjes