Terug naar overzicht
Dag allemaal,
Aanstaande dinsdag ga ik voor de eerste keer voor een trouwjurk kijken en ben super benieuwd. Wij trouwen 18 juli en dan wil zeggen dat het nog maar 8 maanden is. Is dit voldoende voor de jurk te bestellen? Ik vind de jurken van Pronovias en Rosa Clara heel mooi. Maar hoeveel kost een jurk zo ongeveer?
Wie kan me helpen? dan ben ik toch al een beetje voorbereid voor dinsdag.
Bedankt!
Hey CharlotteWij trouwen ook op 18juli!!! Ben 2 weken geleden mijn trouwjurk gaan kiezen en het is er ook ééntje van Pronovias geworden. Ik betaal rond de 1400 euro.Groetjes Melissa
Hey Charlotte
Wij trouwen ook op 18juli!!! Ben 2 weken geleden mijn trouwjurk gaan kiezen en het is er ook ééntje van Pronovias geworden. Ik betaal rond de 1400 euro.
Groetjes Melissa
Ik had op voorhand de bruidswinkel gecontacteerd met de vraag hoeveel ik op voorhand moest komen voor het kleed. Ze zeiden dat het best was om zo een 7 tal maanden op voorhand te gaan :-)Ik heb mijn jurk vorige week gevonden! :-)
Ik heb ook een jurk van pronovias (la sposa collectie) en betaalde er 2115€ voor. Rosa Clara heb ik ook aangehad en is wel iets duurder, rond 3000€.
pronovias start inderdaad volgens mij rond de 1500 maar loopt op tot over de 3000. Rosa clara is nog duurder idd...
Ik heb in september ook jurk aangehad van pronovias en die was 1200 euro... uiteindelijk voor eentje van linea raffaelli gegaan...
Bedankt voor jullie reacties. Nu weet ik toch al wat meer. :)
Blij te horen dat ik nog niet moet panikeren :-). Mijn vriend en ik trouwen op 25 juli 2015. In oktober heeft hij me ten huwelijk gevraagd, maar ik wilde absoluut in de zomer trouwen. Toen mijn schoonzus 1,5 week geleden zei dat je toch best 8 maanden op voorhand je kleed bestelt, was er dus even paniek. Zaterdag ga ik voor de eerste keer kijken.
Gisteren mijn jurk gevonden bij JPC. Heel goede hulp gekregen en vele jurken gepast. Opeens heb je dan toch het wouw gevoel en weet je dat dit je jurk is. Zo een leuke ervaring. Ben er zo blij mee! :) Prijs viel ook goed mee.
Hey,iemand enig idee waar ze zoal La Sposa verkopen? Heb al een aantal mooie dingen gezien op Internet maar zie enkel verkooppunten in West-Vlaanderen, ik ben van Oost-Vlaanderen...