Terug naar overzicht
Hoi!Ik ben vorig jaar naar de trouwbeurs -mariage in Gent geweest en vond dit best wel heel interessant!Er staan heel veel interessante standen van trouwringen, kledij, kaartjes, fotografen, ... Ik vond persoonlijk dat er ook een leuke stand stond ivm trouwbloemen voor in de kerk, corsages, ... Zij werkten met pakketten, je wist onmiddelijk een vaste prijs.Kortom, zeker en vast eens de moeite om een kijkje te nemen! Je moet eens op de site kijken, bij Gent was het zo dat de bruid en bruidegom moesten betalen maar de mam's gratis mee mochten.Groetjes!
Dankjewel Els, gisteren was die van Leuven de laatste dag... en ik ben uiteindelijk niet meer gegaan. Maar als je zegt dat het toch precies de moeite was, dan kunnen we misschien nog eens naar Gent gaan, dat is begin januari, dus is ook nog ok! Bedankt voor de info!
Spijtig dat ik het nu pas lees, ik had nog een kaart over... In Leuven was het wel de moeite maar spijtig genoeg vooral heel veel fotografen en juweliers en weinig anders. Zelfs geen enkele stand van een drukker of bloemist te bespeuren. Toch de moeite, gelukkig wel kaartjes aan de helft van de prijs via She-Deals want anders toch wel vrij duur.