Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwbeurs-mariage Leuven; vrijkaarten?

16-11-2014 15:01:20
Hey iedereen, is er iemand dit weekend naar de trouwbeurs in Leuven geweest? Is het de moeite om op een druilerige zondagnamiddag eens langs te gaan en ideekes op te doen? Per toeval niemand vrijkaarten voor deze beurs?
Alvast bedankt!!

Lenntje
6-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 753

Els
30-9-2014
 Meld misbruik17-11-2014 18:09:11

Hoi!

Ik ben vorig jaar naar de trouwbeurs -mariage in Gent geweest en vond dit best wel heel interessant!
Er staan heel veel interessante standen van trouwringen, kledij, kaartjes, fotografen, ...
Ik vond persoonlijk dat er ook een leuke stand stond ivm trouwbloemen voor in de kerk, corsages, ... Zij werkten met pakketten, je wist onmiddelijk een vaste prijs.

Kortom, zeker en vast eens de moeite om een kijkje te nemen! Je moet eens op de site kijken, bij Gent was het zo dat de bruid en bruidegom moesten betalen maar de mam's gratis mee mochten.

Groetjes!

Lenntje
6-6-2015
 Meld misbruik17-11-2014 18:34:22

Dankjewel Els, gisteren was die van Leuven de laatste dag... en ik ben uiteindelijk niet meer gegaan. Maar als je zegt dat het toch precies de moeite was, dan kunnen we misschien nog eens naar Gent gaan, dat is begin januari, dus is ook nog ok! Bedankt voor de info!

tanja
28-5-2016
 Meld misbruik18-11-2014 16:27:36

Spijtig dat ik het nu pas lees, ik had nog een kaart over... In Leuven was het wel de moeite maar spijtig genoeg vooral heel veel fotografen en juweliers en weinig anders. Zelfs geen enkele stand van een drukker of bloemist te bespeuren. Toch de moeite, gelukkig wel kaartjes aan de helft van de prijs via She-Deals want anders toch wel vrij duur.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...