TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
melissa
3-2-2007
|
1-2-2007 19:43:50
hoi, ik heb mooie gebroken trouwschoenen staan maat 38.5 39 met ronde tip ( mode nu) heb ze enkel op mijn huwelijk aangedaan en je mag ze gerust komen halen voor 10 euro
groetjes melissa
|
|
Ann
23-6-2007
|
2-2-2007 8:12:52
Hoi Melissa
Kan je eventueel een foto doorsturen naar ann@abc.be? Als je in de buurt woont, wil ik ook gerust even binnenspringen. Stuur je me je adres even per e-mail?
Groetjes en alvast bedankt!
Ann
|
|
Vân
7-7-2007
|
4-2-2007 13:35:17
Hey Ann,
Mijn kleed is ook gebroken wit en ik wilde geen traditionele bruidsschoentjes kopen, die zijn dan meestal overtrokken met satijn of één of ander stof en pareltjes en die kan je achteraf ni meer aantrekken. Ik ben dan op zoek gegaan naar een ander alternatief. Ik was toevallig in de New Look (een kledingszaak - Antwerpen) en ze hadden er hele mooie staan en ik heb eentje gekozen uit leder voor maar 30 euro! Het is met een hak en een ronde tip en het leuke eraan is dat ik het achteraf nog kan aantrekken, geen weggegooid geld dus. Het is heeeel mooi en redelijk stevig. Ik moet het nog inlopen. Misschien vind je wel iets in de gewone schoenenwinkels met de lente/zomercollectie en kan je het achteraf nog aantrekken. Als je wil, kan ik er wel een foto van maken en stuur je mij maar jouw e-mail adres door.
Groetjes,
|
|
Ann
23-6-2007
|
4-2-2007 14:20:11
Hey Vân
Bedankt voor je berichtje. Ik heb die schoentjes ook gezien, maar heb een beetje schrik van de hakken. Ze zijn wel heel hoog, en ik wil niet boven mijn ventje uitkomen :-) Maar je hebt gelijk, het zijn prachtige schoentjes voor geen geld. Misschien ga ik ze toch nog halen. (Als je nog eens gaat shoppen in Antwerpen, en je hebt zin in een koffietje, spring dan gerust binnen bij mij op kantoor. Wij zitten in de ABC building op de Meir, recht tegenover HEMA)
Groetjes
Ann
|
|
Vân
7-7-2007
|
7-2-2007 20:58:29
Hey Ann,
Wat een toeval, ik ken de Antwerp Business Center redelijk goed, mijn partner heeft op de Meir gewerkt en ikzelf werk aan de kaai dus de Meir is "mijn" winkelstraat!!
Tof, jou uitnodiging, waarom ook niet, we werken blijkbaar niet ver van mekaar af.
Wanneer trouw jij eigenlijk?
Wij op 07/07/07! Nog 5 maanden te gaan!
Groetjes,
Vân
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|