TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tanja
28-5-2016
|
18-11-2014 16:18:31
Merci! Altijd fijn om weten...
|
|
Sarah
29-8-2015
|
18-11-2014 19:22:17
Ik heb enkel ervaring met maxim's couture. Ik had hier wel een goede ervaring. Ze hebben mij goed geholpen en ik vond ze heel vriendelijk. Als een kleed mij niet goed stond, zeiden ze dit ook eerlijk. Ik heb mijn kleed hier gekocht :-)
|
|
Michele
20-6-2015
|
18-11-2014 20:17:56
Ik heb nergens een drankje aangeboden gekregen buiten bij JPC collections en ik heb ook 4 winkels gedaan.
|
|
Kim
|
18-11-2014 22:09:36
Ik heb 6 winkels (bruidsparadijs, rosa clara, inoui, chris&chris, piere-yves bxl en E&R wedding) gedaan en slecht in 1 een drankje gekregen :), laatste winkel... Daar heb ik dan ook mijn trouwkleed gevonden maar nog niet besteld omdat het zo ver is. De service was wel super. Drankje is dus zeker geen referentie!
|
|
Annelies
27-8-2011
|
|
|
Aurélie Elise
10-4-2015
|
25-11-2014 16:54:31
ik ben bij modehuis magda geweest ik kreeg van alles voorgesteld toen ik zei wat ik echt wou kreeg ik raad ik vond 1 kleedje en het liefde op het eerste zicht... aangezien ik nog maar iets meer dan 4 maanden had kon ik spijtig genoeg niet overal terecht voor slechts 25€ deed ze de afwerking van mijn kleed dit is VASTE PRIJS echt super winkel veel keuze en budget gericht dus klein budget zeker aanrader onder 1000€ en kwaliteit!!
|
|
jeremy
22-5-2015
|
10-1-2015 1:38:53
Wij zijn bij Ann & John bruidsmode in Eindhoven geweest en zeer tevreden over. We kregen direct een drankje aangeboden en een verkoopster toegewezen. Ze hebben ook een outlet winkel een beetje verder in de straat en een winkel voor grote maten. Wij zijn nadien verder gegaan naar Koonings te Deurne op afspraak. Vriendelijke ontvangst, drankje aangeboden gekregen, bleek dat er geen verkoopster voor de heren aanwezig was ookal hadden we een afspraak voor zowel bruid als bruidegom. Een verkoopster van de bruidjes is meegeweest maar zei eerlijk dat ze er niets van af wist. Ok, dan maar naar boven voor de bruid, we moesten beschermzakjes over onze schoenen doen (we waren de enige die ze aanhadden in heel de winkel, onnozele belgen zeker...). We mochten de jurken nog geneens aanraken! We moesten wachten op onze verkoopster zonder dat we al eens mochten rondkijken want enkel de verkoopster mocht de jurken laten zien. Mijn vrouw heeft vlug vlug 2 jurkjes kunnen passen en toen kwam er iemand binnen in de kleedkamer die tegen de verkoopster zei dat ze moest verder doen omdat er nog mensen aan het wachten waren. Volgende keer moesten we best een afspraak maken zeiden ze dan nog!!! We hadden al weken op voorhand de afspraak gemaakt! Ze zijn hooguit 20min met ons bezig geweest toen ze er ons bij wijze van spreken hebben uit gezet. Ik heb al veel goede en veel slechte reacties gehoord van Koonings maar ik ben toch blij dat we hier niets gekocht hebben bij zulke uit de lucht gegrepen kakwijven. Een winkel goed voor Bridezillas! Uiteindelijk hebben we een jurk gekocht bij Ann & John, begin februari laten we de jurk nog bijwerken en dan uitkijken naar de laaste pasbeurt en de grote dag.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|