Terug naar overzicht
Ik denk niet dat iemand hier je vraag kan beantwoorden.Mocht de prijs beduidend lager zijn dan bij de andere reguliere webshops, dan zit er waarschijnlijk een geurtje aan.En mocht je deze online bestellen, mag je ze wettelijk ook terugsturen.Check ook alle info omtrent de webshop.Wees argwanend indien je er geen duidelijk btwnummer, telefoon, adres of retourbeleid e.d. terugvindt.Is de shop van de EU, zul je hoogstwaarschijnlijk douane/invoerrechten moeten betalen.Google ook eens naar review, beoordeling, enz + de naam van de webshop.mvg
Als het merk Loubitin is, dan kan je er 100% zeker van zijn dat het geen echte zijn.
Louboutin moest zijn natuurlijk, pc heeft soms zijn eigen wil!
Via web Louboutins kopen is absoluut de fake versie. En al zeker als ze goedkoper zijn, en zelfs als ze dezelfde prijs hebben. Louboutins vind je maar in beperkt aantal winkels. Het beste is dat je via hun website gaat nl. http://eu.christianlouboutin.com/be_en/ of naar een winkel waar ze Louboutins verkopen, zoals in Antwerpen heb je een winkel die een aantal Louboutins verkopen. De fake versies hebben veel gebreken en zijn vaak heel snel kapot.
Zoiets zou ik niet via internet kopen, tenzij je tevreden bent met namaak tegen een te dure prijs voor de kwaliteit...
De enige echte Louboutins zijn enkel te koop via de officiele site die Jessica reeds doorgaf....
Hallo Sofie,Schoenen via internet kopen vind ik persoonlijk altijd wat riskant. Zeker voor je huwelijk moet je voor de aankoop je schoenen kunnen passen, je moet er namelijk een volledige dag op staan. Ook al zou het merk echt zijn, toch is het nog altijd veel geld voor schoenen die eventueel niet goed zouden kunnen passen of na 5 minuten pijn beginnen te doen. Groetjes,Annelies VandebonMarryniqueWeddingplanner/ceremoniemeestermarrynique@gmail.comhttps://www.facebook.com/pages/Marrynique/1384760091787...
Dag Sofie, Als je. Niet graag via internet koopt en om zeker te zijn van de echtheid kan je ook gewoon naar Brussel gaan.Op de grote zavel ligt een louboutin winkel sinds vorig jaar. Daar gaan ze je zeker verder kunnen helpen met je droomschoenen. Toen ik trouwde was deze er nog niet en moest je naar Parijs voor de trouwcollectie. Groetjes, Kirsten